5
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد؛

هزینه ۲۰ میلیارد تومانی برای نصب دوربین‌های ترافیکی در تبریز

  • کد خبر : 16131
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
هزینه ۲۰ میلیارد تومانی برای نصب دوربین‌های ترافیکی در تبریز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: در سالیان اخیر، بیش از 20 میلیار تومان جهت نصب دوربین های ترافیکی توسط شهرداری تبریز هزینه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: در سالیان اخیر، بیش از ۲۰ میلیار تومان جهت نصب دوربین های ترافیکی توسط شهرداری تبریز هزینه شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مهدی یوسفی در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در سالیان اخیر و از منابع داخلی شهرداری تبریر بیش از ۲۰ میلیارد تومان جهت تجهیز و توسعه دوربین های کنترل و ثبت تخلفات شهر تبریز هزینه شده است.

وی افزود: این رقم در حالی هزینه شده که بایست از محل ماده ۲۳ این اعتبار تامین می‌شد که فقط قسمت اندکی از آن  در سالجاری تامین شده است و وضعیت وصولی سالیان قبل نیز بسیار پایین می باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افزایش تصادفات منجر به جرح و فوت در اوایل سال و همزمان با تعطیلات کرونایی گفت: علت این افزایش، خلوت بودن معابر شهری و سرعت بالای خودروهای عبوری بوده که این امر خود باعث بروز حوادث گردیده است فلدا از شهروندان محترم تقاضا داریم که قوانین تردد و عبور و مرور را در تعطیلات عید و در زمان محدودیتهای کرونایی حتما رعایت نمایند.ضمن اینکه کنترل بیشتر پلیس محترم راهور در اینخصوص نیز بسیار بااهمیت است.

 یوسفی در خاتمه بر اجرای برنامه‌های فرهنگسازی ترافیکی در حوزه‌های مجموعه  معاونت حمل و نقل و با بهره گیری از امکانات شهری و صداو سیما تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.