10
سرپرست شبکه بهداشت:

روستای انباردان بستان‌آباد قرنطینه می‌شود

  • کد خبر : 16108
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
روستای انباردان بستان‌آباد قرنطینه می‌شود
سرپرست شبکه بهداشت و درمان بستان‌آباد گفت: روستای انباردان این شهرستان به عنوان کانون شیوع کرونای انگلیسی قرنطینه خواهد شد.

دکتر زوارکعبه روز چهارشنبه با بیان اینکه تاکنون ۱۶ مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان شناسایی شد، افزود: ۱۵ نفر از این تعداد در روستای انباردان ساکن هستند.

وی با بیان اینکه وضعیت این روستا به علت شیوع کرونای انگلیسی بحرانی است گفت: احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در این روستا با انجام تست های بیشتر وجود دارد.

زوارکعبه با بیان اینکه تا به امروز در این شهرستان هشت هزار و ۵۹۹ تست کرونا انجام شده افزود: یک هزار و ۷۳۱ نفر از این تعداد مثبت بوده و ۷۹ نفر فوتی بر اثر کرونا در شهرستان ثبت شده است.

وی گفت:بر اساس تصمیمات ستاد کرونای شهرستان، ورودی و خروجی های روستای انباردان تحت کنترل عوامل بهداشتی  قرار می گیرد و افراد مشکوک به مراکز درمانی و قرنطینه شدن هدایت خواهند شد.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم را راهکار اصلی در مبارزه با کرونا عنوان کرد و افزود: تا زمانی که به تصمیمات ستاد ملی کرونا و پروتکل های بهداشتی توجه نشود دستاورد خوبی در مبارزه با این ویروس نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.