14
استاندار آذربایجان‌شرقی:

همه دستورالعمل‌های بهداشتی در ثبت نام انتخابات رعایت می‌شود

  • کد خبر : 16105
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
همه دستورالعمل‌های بهداشتی در ثبت نام انتخابات رعایت می‌شود
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اولویت سلامت نامزدهای انتخابات پیش رو برای دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم ملی گفت: همه دستورالعمل‌های بهداشتی در زمان ثبت نام انتخابات رعایت می‌شود.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا محمدرضا پورمحمدی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند ثبت نام نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با سراسر کشور ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر در آذربایجان شرقی نیز آغاز شد.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام هفت روز خواهد بود، ادامه داد: بعد از اتمام زمان ثبت نام، بررسی صلاحیت افراد از طریق استعلام از مراجع چهارگانه انجام خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی مراحل ثبت نام گفت: ثبت نام به دو صورت حضوری و الکترونیکی انجام خواهد شد و ضمن اینکه همه عوامل دخیل در ثبت نام به صورت فعال حاضر خواهند شد، تمامی پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت می‌کنیم و سعی می‌کنیم روند ثبت نام با تراکم اندک برگزار شود.

وی یادآوری کرد: خوشبختانه وضعیت آذربایجان شرقی در طول چند هفته اخیر به لحاظ فوتی و مبتلایان کرونایی، خوب بوده است و امیدواریم با تداوم حفظ این وضعیت توسط مردم عزیز، علاوه بر اینکه در سال جدید وضعیت بهتری داشته باشیم، روند برگزاری انتخابات نیز در شرایط بهتری برگزار شود.

پورمحمدی گفت: ثبت نام برای انتخابات شورای اسلامی روستاها نیز از ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد.

داوطلبان ثبت نام در انتخابات را به روزهای آخر موکول نکنند

فرماندار شهرستان تبریز نیز در جمع خبرنگاران گفت: از داوطلبان ثبت نام در انتخابات می‌خواهیم ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند.

بهروز مهدوی افزود: داوطلبان ثبت نام در انتخابات می‌توانند از چهار طریق نسبت به ثبت نام اقدام کنند و براساس قانون برای هرکس امکان ثبت نام الکترونیکی وجود نداشت، می‌تواند به‌صورت حضوری مراجعه و ثبت نام کند.

وی ادامه داد: فرمانداری از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر پذیرای ثبت نام کنندگان است و ۳۰ نفر به عنوان مسئول ثبت نام فعال  خواهند بود.

وی در خصوص پیش بینی‌های صورت گرفته در رابطه با میزان ثبت نام در انتخابات شورای شهر نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی نسبت به دوره های گذشته صورت گیرد و شاید بیش از ۵۰۰ نفر در تبریز ثبت نام کنند.

فرماندار شهرستان تبریز تاکید کرد: براساس رنگ‌بندی شیوع کرونا، تبریز فعلا در وضعیت زرد قرار دارد و این وضعیت نیز دستورالعمل خاص خود را دارد که برای اینکه مشکلی از این بابت پیش نیاید، امسال فضای بزرگتر با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر را برای ثبت نام در نظر گرفتیم.

ثبت‌نام از داوطلبان حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر از امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ (جمعا به مدت ۷روز) ادامه خواهد یافت.

داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر به یکی از چهار روش اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب، نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی کامپیوتر (دانلود برنامه ثبت‌نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب، دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیغام مبنی بر ثبت‌نام قطعی داوطلب و مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.