11
یادداشت

برای رتبه برتری اوقات فراغت شهرداری تبریز!

  • کد خبر : 16203
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
برای رتبه برتری اوقات فراغت شهرداری تبریز!
با توجه به امکانات و فضاهای وسیع فرهنگی که در اختیار شهرداری تبریز است اصولا هیچ اداره و ارگانی توان رقابت با این مجموعه را ندارد و بی‌شک رتبه برتر سال‌های آینده نیز به شهرداری تبریز خواهد رسید.

تبریزمن – مهدی حافظ زاده: استاندار آذربایجان‌شرقی اعلام کرده؛ طبق ارزیابی صورت گرفته معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برای ششمین سال پیاپی رتبه برتر غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان در سال ۹۹ را به خود اختصاص داده است. ضمن تبریک کسب چنین مقامی به عزیزان شهرداری در این رابطه ذکر چند نکته ضروریست:

۱. در سالی که به علت شرایط کرونایی تمامی مراکز فرهنگی، فرهنگسراها و کتابخانه‌های شهرداری تعطیل بوده، خدمات حضوری به شهروندان ارائه نشده و عمده برنامه‌ها آنهم اگر مخاطبی بوده باشد به صورت مجازی برگزار شده، چگونه دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها موفق به غنی‌سازی اوقات فراغت شده‌اند جای سوال دارد؟!

۲. در سالی که مردم خودمان همچون سایر ممالک فکر و ذهن‌شان مشغول مصون ماندن از بلای ویروس کرونا بود و تعطیلی مطلق فعالیت‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی را شاهد بودیم و عملا هیچ نهاد و ارگان دولتی و شهرداری‌ها حتی در فضاهای باز و پارک‌ها مجوز برگزاری برنامه نداشتند، مدیران محترم چگونه باعث غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان شده‌اند؟! اگر گفته شود قطع یقین می‌تواند یک درس مدیریتی برای دیگر استانداران باشد.

۳. اگر ارزیابان در غنی‌سازی اوقات فراغت در سالجاری به آموزش‌های مجازی ادارات و شهرداری‌ها استناد کرده‌اند روش بررسی و ارزیابی خطا بوده است.

۴. کسب رتبه برتر برای ششمین بار پیاپی توسط شهرداری یا به معنی عدم پیشرفت سایر ادارات در این ۶ سال است یا اینکه مدل ارزیابی اشکال دارد.

با توجه به امکانات و فضاهای وسیع فرهنگی که در اختیار شهرداری تبریز است اصولا هیچ اداره و ارگانی توان رقابت با این مجموعه را نمی‌تواند داشته باشد و بی‌شک رتبه برتر سال‌های آینده نیز به شهرداری تبریز خواهد رسید. به نظر می‌رسد باید از سال آینده روش ارزیابی عملکرد اوقات فراغت ادارات استان تغییر یابد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.