10

پیکر سرباز شهید سروری در اصلاندوز تشییع شد

  • کد خبر : 16237
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
پیکر سرباز شهید سروری در اصلاندوز تشییع شد
پیکر مطهر سرباز شهید رامین سروری که چند روز پیش توسط گروهک‌های تروریستی در منطقه مرزی شمال غرب به درجه شهادت نائل آمده است، روز چهارشنبه در شهرستان اصلاندوز مغان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا ، شهید رامین سروری ۲ روز پیش در ارتفاعات منطقه مرگور ارومیه در حال پایش مرز و انجام وظیفه بود که دچار جراحت شد، این سرباز وظیفه به علت شدت جراحات وارده، به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام و در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر این شهید به زادگاهش روستای تربت‌کندی منتقل و با حضور مسئولان و اهالی شهیدپرور اصلاندوز مغان تشییع و به خاک سپرده شد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیامی ضمن تسلیت شهادت این سرباز فداکار افزود: با کمال تاسف و تاثر ناباورانه خبردار شدیم که فرزند خطه شهیدپرور مغان ، فرزند عشایر پر افتخار استان اردبیل جوان غیور اصلاندوزی جناب آقای رامین سروی به جرم دفاع از خاک میهن، امنیت ملت و تمامیت ارضی کشور به دست تروریست‌های ناپاک مستظهر به حمایت‌های مالی و نظامی آمریکا در حال مرابطه و مرزداری از کشور اسلامی به شهادت رسید. او را فرزند خودم می‌دانم و در غم بازماندگان مخصوصا در غم پدر و مادر آن عزیز از دست رفته غمگسارم.

امام جمعه اردبیل در این پیام این ضایعه مولمه را به طائفه و ایل آن جوان عزیز جنت مکان خلد آشیان و مخصوصاً  به خانواده و پدر و مادر قهرمان‌پرور آن شهید وال مقام تسلیت گفته و علو درجات و عنایات خاصه خداوندی و حشر با معصومین (ع) را برای این جوان برومند از خداوند متعال مسالت کرده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.