6
تا پایان روز دوم انجام شد

ثبت‌نام ۲۴ نفر برای شورای شهر تبریز

  • کد خبر : 16268
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
ثبت‌نام ۲۴ نفر برای شورای شهر تبریز
فرماندار شهرستان تبریز از ثبت‌نام ۲۴ نفر برای شورای شهر تبریز در مجموع دو روز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، بهروز مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در پایان دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و جزئیات ثبت‌نام اظهار داشت: تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در روز دوم ۱۹ نفر می‌باشد.
وی افزود: از ۱۹ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز دوم، تعداد ۱۸ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۶ نفر از آنها مرد و ۲ نفر زن می‌باشد.
مهدوی گفت: از ۱۹ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز دوم، یک نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده است که مرد است.
فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به مجموع ثبت‌نام دو روز یادآور شد: تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در مجموع دو روز ۲۸ نفر می‌باشد.
وی افزود: از مجموع ۲۸ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در دو روز، تعداد ۲۴ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۰ نفر از آنها مرد و ۴ نفر زن می‌باشد.
مهدوی تصریح کرد: از مجموع ۲۸ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در دو روز، یک نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده است که مرد می‌باشد.
وی متذکر شد: از مجموع ۲۸ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در دو روز، ۲ نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده است که یک نفر از آنها مرد و یک نفر زن می‌باشد.
مهدوی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در دو روز، یک نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده است که مرد می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.