9
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛

‍ بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز تکلیفی ملی و شرعی است

  • کد خبر : 16428
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
‍ بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز تکلیفی ملی و شرعی است
شهید چشمه فیض الهی است که در دنیا پدیدار شده است، شهید نگرشی والا، خونی جوشان، با نوری منور، و دلی لبریز از عشق به خدا و آیینه تاریخ است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امامت تبریز با صدور پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اعلام کرد: تکریم و تعظیم شهدای معزز که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام نهادند، اقدامی بس ارزشمند است.

متن پیام سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل بدین شرح است:

سلام بر ارواح طیبه شهدا
۲۲ اسفندماه «روز بزرگداشت شهدا»، ضمن تکریم مقام و منزلت تمامی شهدای معزز و ایثارگران والامقام، بر محضر خانواده‌های مؤمن و معظمی که بهترین سرمایه‌های خویش را در مسیر پاسداشت حق و حقیقت نثار نمودند ادای احترام می‌کنیم.
به فرموده مقام معظم رهبری: «امروز عزت و استقلال ملت ایران و پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور که مردم و مسئولان ما آن‌ها را به‌حق، مایه افتخار خود می‌دانند و بدان می‌بالند، به برکت جان‌فشانی‌های بهترین فرزندان این مرزوبوم در راه استقرار نظام اسلامی و دفاع از ارزش‌های آن به دست آمده است».
ایثار و شهادت ارزشی معنوی و انسانی است و تکریم و تعظیم شهدای معزز که با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام نهادند، اقدامی بس ارزشمند است.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شهیدپرور و غیور ایران به وجود چنین اسوه‌هایی از ایمان و ایثار افتخار می‌کنند و پیروی از آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانند.
شهدای والامقام با نثار خون خویش نشان دادند که آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جان و وجود فرزندان این ملت ریشه دارد و آنان در هر مرحله از تاریخ به‌واسطه اعتقاد و آرمان والای خود، برای پاسداری از ارزش‌ها دینی و انقلابی رشادت و ایثارگری می‌نمایند.
امید آنکه به یاری پروردگار متعال بتوانیم آرمان‌های شهدای معظم را همیشه الگو و سرمشق خویش قرار دهیم و دعای خیر خانواده‌های معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.