8
دبیر نخستین همایش تجلیل از کارآفرینان جوان صنعت کفش تبریز عنوان کرد:

تجلیل از تلاش کارآفرینان جوان در حفظ و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار

  • کد خبر : 16452
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
تجلیل از تلاش کارآفرینان جوان در حفظ و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار
دبیر نخستین همایش تجلیل از کارآفرینان جوان صنعت کفش تبریز، گفت: تجلیل از تلاش کارآفرینان جوان در حفظ اشتغال و همچنین ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار، هدف اصلی همایش می باشد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عین اله حسین زاده با اعلام خبر فوق افزود: در سال جهش تولید و با هدف تجلیل از تلاش ها و توانمندیهای کارآفرینان جوان صنعت کفش تبریز که در حفظ اشتغال و همچنین ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار تلاش کرده اند، برای فرهنگ سازی سنت حسنه تجلیل در سطح جامعه ۲۶ اسفندماه سال ۱۳۹۹ در سالن اجتماعات شهرداری کلانشهر تبریز برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه این همایش با هدف ارج نهادن به تلاش های کارآفرینان جوان صنعت کفش تبریز با حمایت اتحادیه کفاشان تبریز و انجمن کفش تبریز و با مشارکت خانه کارگر تشکیلات تبریز و شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز توسط ماهنامه سراسری همگام با اصناف و پایگاه خبری – تحلیلی کفش نیوز در تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و در این همایش از ۱۲ کارآفرین صنعت کفش و ۵ تولیدکننده و واردکننده مواد اولیه صنعت کفش تجلیل به عمل می آید.
دبیر نخستین همایش تجلیل از کارآفرینان جوان صنعت کفش تبریز، اضافه کرد: در این همایش از آقایان دکتر ایرج شهین باهر شهردار محترم کلانشهر تبریز، مهندس حاج کریم صادق زاده تبریزی دبیر محترم اجرایی خانه کارگر تبریز و دبیر کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی کلانشهر تبریز و دکتر علیرضا جباریان فام رئیس محترم اتحادیه کفاشان کلانشهر تبریز هم تجلیل ویژه ای به پاس حمایت های صادقانه و تلاش های شبانه روزی از صنعت کفش تبریز صورت خواهد گرفت.
حسین زاده، در خاتمه با اعلام اینکه همچنین برنامه سخنرانی مسئولان استانی و سخنران علمی و اجرای برنامه های شاد اجرا خواهند شد. بیان داشت: از حامیان مالی و مشارکت کنندگان در این همایش تشکر ویژه ای داریم و امیدواریم با برگزاری چنین همایش هایی بتوانیم ضمن معرفی بیشتر توانمندیها و پتانسیل های صنعت کفش تبریز به ایران و جهان، در ایجاد ارتباط این صنعت با اقشار مختلف جامعه و بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه این صنعت موفق عمل نمائیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.