9

چرایی نگاه تحقیر آمیز به کاندیدا شدن هوشی!

  • کد خبر : 16455
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
چرایی نگاه تحقیر آمیز به کاندیدا شدن هوشی!
ایکاش جناب مفاتحی، عرصه را به متخصصان، پدرخوانده‌ها و سیاسیون بسپارد تا ببینیم این قبیل کاندیداها با تبریز و آرزوهایش چه می‌کنند؟

تبریزمن – مهدی حافظ‌زاده: رحمان مفاتحی بازیگر طنز و با اسم بازیگری هوشی در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرد و تاکنون بیشتربن اظهارنظر شهروندان نسبت به ثبت نام کاندیداها به این چهره هنری مربوط بوده است.

در نهایت تاسف ثبت‌نام هنرمند طنزپرداز آنچنان با تحقیر عموم مخاطبان رسانه‌ها همراه شده که نه با هدف تبلیغ و تائید آقای مفاتحی بلکه در مقام دفاع از شخصیت و حقوق شهروندی یک انسان ذکر چند نکته را ضروری دیدم.

۱- در اینکه شورای شهر از جایگاهی بس والا برخوردار است و بدین سبب می‌طلبد نمایندگی ملت در پارلمان‌های محلی به چهره‌های متخصص و مدیران ارشد شهری سپرده شود شکی نیست و جناب مفاتحی باید با درک این واقعیت در صحنه حاضر نمی‌شد. اما باز هم نفس تحقیر یک کاندیدا که بیرحمانه در فضای مجازی انجام شده و شاید ادامه داشته باشد آن‌هم فقط به خاطر بازیگر طنز بودنش، امریست ناپسند که متاسفانه شاهدش شدیم.

۲- شاید رحمان مفاتحی با این نیت وارد میدان رقابت شده که برخلاف ادعای سیاسیون که دائم دم از پاکدستی می‌زنند و بسیاری از آنها عاقبت مفتضحانه بازداشت می‌شوند، تاکنون اختلاسی نداشته و به بیت‌المال خیانت نکرده و پرونده فساد مالی ندارد پس چه کسی بهتر از خودش!
او با این نیت و یا دلایل مشابه این هم اگر ثبت‌نام کرده باشد و خود را پاکدست بداند با این حال بهتر بود با بزرگان شهر مشورت می‌کرد و وارد این رقابت انتخاباتی نمی‌شد.

۳- ایکاش جناب مفاتحی حال‌که ساعاتی پس از ثبت‌نامش احساس کرده در این شهر افکارش و نوع حضورش خریداری ندارد که هیچ تحقیر هم می‌شود، عرصه را به متخصصان، پدرخوانده‌ها و سیاسیون بسپارد تا ببینیم این قبیل کاندیداها با تبریز و آرزوهایش چه می‌کنند؟

شاید در ذهن جناب طنزپرداز برنامه‌های جدی و مفیدی برای آینده تبریز باشد که در شورای شهر بشود از آنها استفاده کرد ولی حال‌که با تحقیر ناجوانمردانه روبرو شده برای دفاع از خود اگر از ادامه مسیر انصراف دهد قطع یقین درس جوانمردی به بسیاری از تخریبگران خواهد داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.