4
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد:

راه حل جهاد کشاورزی برای تامین میوه شب عید

  • کد خبر : 16487
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
راه حل جهاد کشاورزی برای تامین میوه شب عید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از راه حل این سازمان برای تامین و تنظیم بازار میوه خبر دادوگفت: باید ظرفیت تشکل‌ها و اتحادیه‌ها را شناسایی کرده و در تمامی حوزه‌ها استفاده کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، اکبر فتحی امروز در جلسه بررسی میوه شب عید در ارتباط با صندوق توسعه کشاورزی گفت: باید صندوق از ظرفیت نهادهای موجود استفاده کرده و پس از آن با برنامه ریزی های دقیق در اندیشه ایجاد نهادهای دیگر باشد.
وی افزود: سازمان تعاون روستایی بعد از تعریف سازوکارهای مورد نیاز با حمایت مالی صندوق توسعه کشاورزی می‌تواند در اجرای برنامه‌های مورد نظر ثمربخش بوده و نیاز به حرکت جزیره‌ای نیست و با همکاری و هماهنگی بین نهادها اهداف قابل دسترس خواهد بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به ظرفیت شبکه گسترده سازمان تعاون روستایی در بخش اجرایی اشاره کرد و گفت: باید ظرفیت تشکل‌ها و اتحادیه‌ها را شناسایی کرده و در تمام حوزه‌های کشاورزی استفاده کرد.
وی در ارتباط با قیمت میوه در ایام شب عید گفت: قیمت میوه‌های شب عید در سطح استان بررسی شده و نوع برنامه ریزی برای تأمین میوه و تعیین قیمت در سطح استان هدف گذاری خواهد شد که این اتفاق جدیدی نیست و هر سال برای این موضوع برنامه ریزی انجام می‌گیرد.
فتحی در ارتباط با عرضه میوه‌های شب عید گفت: دو حالت برای عرضه میوه‌های شب عید برنامه ریزی شده است که در حالت اول میوه‌ها توسط خود تولیدکننده و در محل‌هایی از قبل تعیین شده که به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت و این فرصتی مناسب برای تولیدکنندگانی است که امسال تولید مازاد داشته‌اند و در حالت دوم طبق برنامه ریزی از ظرفیت‌های تشکل‌ها و با همکاری تعاون روستایی و شهرداری غرفه‌هایی در سطح شهر تعیین شده و در آنجا عرضه میوه انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.