10

ستاد ملی کرونا و ابداع “سفرهای غیرضروری” در تعطیلات نوروزی!

  • کد خبر : 16514
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
ستاد ملی کرونا و ابداع “سفرهای غیرضروری” در تعطیلات نوروزی!
ستاد ملی کرونا در حالی از مردم خواسته از سفرهای غیرضروری خودداری کنند که بلیط سفرهای هوایی و قطار به اقص نقاط کشور به فروش رفته و دولت عملا غیر از توصیه به مردم برای سفر نرفتن کاری موثر برای خودداری از مسافرت‌ها نکرده است.

تبریزمن – مهدی حافظ‌زاده: تنها چند روز مانده به آغاز عید و مسافرت مردم به شهرهای گردشگرپذیر، ستاد ملی کرونا از مردم خواسته به علت گردش ویروس انگلیسی در ۲۹ استان کشور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
این در حالیست که بلیط سفرهای هوایی و قطار به شهرهای کشور به فروش رفته و دولت عملا غیر از توصیه به مردم برای سفر نرفتن کاری موثر برای خودداری از مسافرت‌ها نکرده است.
در اطلاعیه ستاد ملی کرونا از واژه “سفرهای غیرضروری” استفاده شده که خود این برای مردم مبهم شده است.
حال ستاد ملی کرونا باید جواب دهد رفتن به مشهد و قم با هدف زیارت اماکن مقدس آنهم در همزمانی اعیاد شعبان با عیدنوروز آیا جزو سفرهای ضروری محسوب می‌شود یا غیرضروری؟
همچنین سفر به استان‌های شمالی و مناطق خوش آب و هوای جنوب ایران در فروردین ماه نیز سفرهای ضروری خواهد بود یا غیرضروری؟
اینکه کدام نهاد و مسئول تا چند روز مانده به شروع مسافرت میلیون‌ها گردشگر به شهرهای کشور متولی تشخیص سفر ضروری از غیرضروری خواهد بود مشخص نیست و اگر قرار است تشخیص این مساله به مردم سپرده شود قطعا همه با توجیه‌هایشان بر ضروری بودن سفرشان تاکید خواهند داشت.
حال باید منتظر ماند و میزان استقبال و همراهی مردمی که یکسال کم و زیاد خود را قرنطینه کرده‌اند را از اطلاعیه و توصیه‌های ستاد کرونا رصد نمود و اینکه پس از تعطیلات نوروز آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس چینی و انگلیسی کرونا به چه عددی خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.