10
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم؛

شهدا باید الگوی ملی و شخصیتی جوانان و نسل آینده باشند/ امنیت کشور حاصل رشادت.های مدافعان حرم است

  • کد خبر : 16779
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
شهدا باید الگوی ملی و شخصیتی جوانان و نسل آینده باشند/ امنیت کشور حاصل رشادت.های مدافعان حرم است
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، با خانواده معظم شهدای حرم، اکبر زوار جنتی و حامد جوانی دیدار کرد.

به گزارش آژاتس خبری تبریزمن، در این دیدار که با همراهی و حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه ناحیه امامت و فرمانده حوزه ۵ برادران انجام شد، سرهنگ پاسدار پوراسماعیل، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت ها و از جان گذشتگی های مدافعان حرم دانست.
وی با بیان اینکه پاسداشت و یاد خاطره شهدا، یک تکلیف الهی و ملی است، افزود: باید با فرهنگ سازی در جامعه، شهدا و یادگاران عرصه‌های دفاع از انقلاب و مدافعان حرم به الگوی ملی و شخصیتی جوانان و نسل آینده مبدل شوند.
سرهنگ پاسدار پوراسماعیل، جایگاه شهدا را والاترین مقام شامخ در نزد پروردگار دانست و گفت: شهدا رمز جاودانگی ملتی هستند که امروز دشمنان تا به دندان مسلح را در مقابل عظمت ایران اسلامی به زانو در آورده اند.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز افزود: مدافعان حرم و مدافعان امنیت کشور با جانفشانی و شجاعت خود اجازه نمی‌دهند تروریست‌های پرورش یافته دشمنان انقلاب، جرأت نزدیک شدن به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.
وی در ادامه با تبریک روز ولادت باسعادت امام حسین(ع) خدمت امت شهیدپرور و همیشه پیروز خطه آذربایجان، با اهدای لوح سپاس از خانواده‌های معظم شهدای حرم حامد جوانی و اکبر زوار جنت تجلیل و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.