5
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

رکورد بی‌سابقه‌ی پروژه‌های برق تبریز در سال ۹۹

  • کد خبر : 16804
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
رکورد بی‌سابقه‌ی پروژه‌های برق تبریز در سال ۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بهره‌برداری 190 میلیارد تومان پروژه طی سال جاری خبر داد و گفت: این رقم، در تاریخ شرکت توزیع نیروی برق تبریز بی‌سابقه بوده و جزو چند شرکت اول توزیع کشور از لحاظ میزان اجرای پروژه هستیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در نشست با رابطان روابط عمومی واحدهای تابعه‌ی شرکت با بیان اینکه با وجود محدودیت‌، شرکت به توفیقات خوبی طی سال جاری دست یافته است، گفت: اشتراک‌پذیری طی سال جاری با افزایش قابل توجهی، نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۶۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم، یادآور شد: ۱۹۰ میلیارد تومان از این پروژه‌‌ها خاتمه یافته که امیدواریم تا پایان سال نیز بخشی از این پروژه‌ها خاتمه یابد.

کاظمی از رکورد ۳۰ میلیاردی اجرا و اتمام پروژه توسط امور نوسازی خبر داد و افزود: شرکت توانیر، چهار شرکت توزیع در کشور ازجمله تبریز را جهت هوشمندسازی مشترکان تجاری (از محل تبصره‌ی ۱۹ قانون بودجه) انتخاب کرده است و در برنامه داریم ۷۰ هزار مشترک تجاری را در سال آینده به کنتور هوشمند مجهز کنیم. همچنین تا به حال کنتور ۵۱۶۰ مشترک صنعتی با همکاری و تلاش همکاران هوشمندسازی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه ساخت ساختمان ستادی به طور بی‌وقفه در حال انجام است، تصریح کرد: این ساختمان با زیربنای ۲۵ هزار مترمربع در سطح شرکت‌های توزیع کشور بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: تا به حال ۱۱۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار را احداث کرده‌ایم و ۴۵۰ کیلومتر در مرحله‌ی انجام کار است و برنامه داریم سال آینده این رقم را تا ۱۸۰۰ کیلومتر افزایش دهیم.

وی با مهم ارزیابی کردن امور مربوط به دفتر روابط عمومی، نقش روابط عمومی را به جریان خون شرکت تشبیه کرد و افزود: اگر بخواهیم در شرکت حرکت و امید بیافرینیم و دستاوردهای همکاران شرکت را به‌خوبی انعکاس دهیم، این اتفاق با دست روابط عمومی رخ خواهد داد.

عادل کاظمی در پایان با اشاره به توسعه‌ی خدمات غیرحضوری برق تبریز و ارتقای زیرساخت‌‌های آن، از همکاران دفتر روابط عمومی و رابطان روابط عمومی‌های امورهای تابعه‌ی شرکت بابت تلاش جهت نشان دادن دستاوردها و عملکرد شرکت و ایجاد ارتباط میان مردم و شرکت تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.