6
عضو شورای سیاستگذاری سرباز صلح آذربایجان :

استفاده از نیروی مستعد جوان راه اصلی پیشرفت کشور است

  • کد خبر : 16940
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
استفاده از نیروی مستعد جوان راه اصلی پیشرفت کشور است
عضو شورای سیاستگذاری سرباز صلح آذربایجان گفت: نیروی مستعد جوان راه اصلی پیشرفت کشور است و به همین خاطر مقام معظم رهبری، جوانان را خطاب قرار می‌دهند و برای تحقق شعار امسال هم جوانان می توانند پیشرو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تبریزمن، جواد مغربی با تبریک روز جوان گفت: جوانان به عنوان پتانسیل های عظیم و بسیار موثر در امر سازندگی و توسعه کشور هستند که متاسفانه مورد کم توجهی قرار گرفته اند این در حالی است که جوانان مستعدد بسیاری در بخش های مختلف داریم که می توانند موثر باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در سال گذشته، افزود: تأکید خاص مقام معظم رهبری به جوانان نشان می دهد که جوانان از ابتدای انقلاب نقش همواره مؤثری در پیشرفت کشور داشتند و در آینده نیز، باید انقلاب را به‌پیش ببرند.

عضو شورای سیاستگذاری سرباز صلح آذربایجان، اضافه کرد: استفاده از نیروی مستعد جوان راه اصلی پیشرفت کشور است و اگر مدیریت کشور را به جوانان متعهد و متخصص بسپاریم، قطع یقین ضرر نخواهیم کرد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است» و به همین خاطر باید به جوانان اعتماد باید کرد و حتی در انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا هم باید به جوانان پرشور و متخصص و کاردان اعتماد کرد تا شاهد توسعه شهری باشیم.

مغربی افزود: توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان به‌عنوان آینده‌سازان انقلاب در چند بخش قابل تقسیم‌بندی است؛ که از آن جمله می‌توان به حوزه‌های علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد اشاره کرد که در انتخابات آتی جوانان عزیز هم به عنوان رای دهننده و هم به عنوان انتخاب شوننده باید به نقش اساسی خود عمل کنند.

وی در خاتمه گفت: در بسیاری از کشورهای خارجی شاهد فعالیت جوانان در رده ها و پست های کلیدی همچون وزارت، شهرداری، نمایندگی مجلس، نمایندگی پارلمان شهری و مشاور عالی و … هستیم و باید در ایران هم این امر مورد توجه قرار گرفته و به جوانان اعتماد کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=16940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.