7
جانشین ناجا:

مسافران نوروزی ظرف ۷۲ ساعت به شهرهای خود بازگردند

  • کد خبر : 17083
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
مسافران نوروزی ظرف ۷۲ ساعت به شهرهای خود بازگردند
جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در سطح کشور و وضعیت قرمز تعدادی از شهرها از مسافران تقاضا داریم که ظرف ۷۲ ساعت به شهرهای خود بازگردند.

به گزارش پایگاه خبری تبریزمن، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی خوزستان با تاکید بر مدیریت سفرهای نوروزی مسافران اظهارداشت: با توجه به مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و اضافه شدن برخی از شهرها به مناطق قرمز و نارنجی، تمامی مسافران از زمان اعلام فرصت دارند ظرف ۷۲ ساعت شهرهای مورد نظر را ترک کنند، در غیر این صورت پلیس طبق قانون اقدام خواهد کرد.
وی با اشاره به شعار نوروزی پلیس(امنیت و آرامش، نشاط بهاری) افزود: امنیت و سلامت مردم برای پلیس حائز اهمیت است و به همین منظور ضمن قدردانی از همکاری مردم تقاضا داریم مانند سال گذشته ضمن همکاری با حوزه بهداشت و درمان و خادمان خود در نیروی انتظامی، به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.
جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: طرح‌های نوروزی نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات به قوت خود باقی است و از تمام مردم تقاضا داریم همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.
وی افزود: با تلاش تمامی مسئولان به زودی طرح واکسیناسیون عمومی آغاز خواهد شد اما این به معنی بی توجهی به پروتکل‌های اعلامی نیست بلکه باید مانند ماه‌های قبل رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم.
۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.