7

بی وای دی D1؛ محصولی متفاوت با پیشرانه الکتریکی و درب اتوماتیک

  • کد خبر : 17203
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
بی وای دی D1؛ محصولی متفاوت با پیشرانه الکتریکی و درب اتوماتیک
دی1 در کلاس مینی ون قرار دارد اما به عنوان یک خودروی خانوادگی آینده نگر در بررسی های مورد توجه قرار گرفته است. این محصول در بازار چین حدود 23 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

اخیرا یک محصول الکتریکی با نام e2 را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش دسترس قرار دارد. اما بی وای دی یک محصول الکتریکی جدید دیگر را نیز در خط تولید خود دارد که با نام D1 شناسایی می شود.

دی۱ در کلاس مینی ون قرار دارد اما به عنوان یک خودروی خانوادگی آینده نگر در بررسی های مورد توجه قرار گرفته است. این محصول در بازار چین حدود ۲۳ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

این محصول برابر با ۴۳۹۰ میلیمتر در طولف ۱۸۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۰۰ میلیمتر محاسبه شده است.

این خودروی ۱۶۴۰ کیلوگرمی ظرفیت حمل ۵ سرنشین را دارد. رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد ۱۶ اینچی هستند.

در بخش پیشرانه در یک موتور الکتریکی ۱۰۰ کیلوواتی(۱۳۴ اسب بخار) با گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر استفاده شده است. باتری لیتیومی ۵۳٫۶ کیلووات ساعت امکان پیمایش ۴۱۸ کیلومتر را برای این خودرو فراهم می کند. بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۳۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده همانند اکثر محصولات الکتریکی این روزها از نمونه تک سرعته که با محور جلو در ارتباط دارد، استفاده شده است.

در طراحی جزئیات کابین دی۱ دقت قابل توجه ای نسبت به سایر محصولات مشابه، قابل مشاهده است. از امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نمایشگرهای دیجیتال، بلوتوث، ناوبری ماهواره ای، یو اس بی برای ردیف جلو و عقب، استراحتگاه دست جلو، کنسول میانه با طراحی خاص دو طبقه، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه های مجهز به گرمکن با تغییر وضعیت الکتریکی و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک جلو و عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی، سیستم پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ کامل غیر از نمونه جانبی ردیف عقب و … قابل اشاره هستند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.