5
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی :

قاچاقچیان و صنوف متخلف در آذربایجان‌شرقی ۳۶۴میلیارد تومان جریمه شدند

  • کد خبر : 17289
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
قاچاقچیان و صنوف متخلف در آذربایجان‌شرقی ۳۶۴میلیارد تومان جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: سال گذشته قاچاقچیان کالا و ارز و متخلفان صنفی در راستای رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در استان حدود ۳۶۴ میلیارد تومان جریمه شدند.

به گزارش تبریزمن، سیداحد یوزباشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در این مدت ۱۷ هزار و ۷۳۶ پرونده تخلف پس از رسیدگی در این سازمان مختومه شده است، افزود: در این مدت در بخش کالا و خدمات به ۱۴ هزار و ۲۵۷ پرونده تخلف رسیدگی و این پرونده ها با صدور بیش از ۱۹۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان رای مختومه شده است.

وی تعداد پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان در این بخش را ۱۴ هزار و ۲۲۸ فقره اعلام کرد و اظهار داشت: هم اکنون ۸۰ پرونده در این بخش در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته در بخش قاچاق کالا و ارز نیز به ۲ هزار و ۵۳۶ پرونده رسیدگی و با صدور بیش از ۱۶۹ میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان رای مختومه شده است.

یوزباشی ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ پرونده قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده و هم اکنون کار رسیدگی به ۷۹ پرونده نیز در حال انجام است.

وی یادآوری کرد: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در سال گذشته به ۹۴۳ پرونده تخلف در استان رسیدگی و پس از صدور بیش از یک میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان رای محکومیت برای متخلفان، این پرونده ها مختومه شده است.

یوزباشی، افزود: هم اکنون کار رسیدگی به یک پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه های ویژه تعزیرات حکومتی استان در جریان است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.