5
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خبرداد:

انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز

  • کد خبر : 17398
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: در راستای افزایش انگیزه پاکبانان زحمتکش جهت انجام هرچه بهتر خدمات و وظایف کاری پاکبان نمونه توسط شهروندان انتخاب می‌گردد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا اصغری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این طرح که از سوی سازمان مدیریت پسماند اجرا می‌گردد، در سطح کلیه مناطق شهرداری‌های دهگانه تبریز بوده و در آن شهروندان با ارائه نام و تصویر پاکبان محله خود به سازمان، نسبت به انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز اقدام خواهند نمود.
وی در ادامه با اشاره به سهم قابل توجه پاکبانان در انتخاب کلانشهر تبریز به عنوان تمیزترین شهر ایران، تصریح کرد: شهرداری تبریز با دو هزار نفر پاکبان و راننده در پاکسازی و رفت و روب شهر تبریز فعالیت می‌نماید که این مهم سهم بسزایی در مطرح شدن این شهر به عنوان تمیزترین شهر ایران ایفا می کند.
اصغری خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای جهت افزایش رضایت، ایمنی و رفاه پاکبانان صورت گرفته که در نتیجه آن رضایت عمومی از نحوه ارائه خدمات شهری و تنظیف توسط پاکبانان در سطح جامعه همواره مشهود است.
لازم به ذکر است طرح انتخاب پاکبان نمونه کلانشهر تبریز از اول اردیبهشت لغایت یکم خرداد ماه سال ١۴٠٠ در شهر تبریز اجرا می‌گردد و بدین وسیله از کلیه شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا در اجرایی شدن این طرح مشارکت داشته باشند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.