8
استقبال از طرح تبدیل رایگان سوخت CNG در سال ۱۳۹۹؛

ثبت‌نام بیش از ۸۷۵۰ خودرو در طرح گازسوز نمودن خودروی عمومی باری و مسافری در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 17415
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
ثبت‌نام بیش از ۸۷۵۰ خودرو در طرح گازسوز نمودن خودروی عمومی باری و مسافری در آذربایجان شرقی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی از استقبال چشمگیر اجرای طرح تبدیل رایگان سوخت CNG در استان با ثبت نام بیش از ۸۷۵۰ خودروی عمومی باری و مسافری در طرح گازسوز نمودن خودروها در منطقه آذربایجان‌شرقی طی سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی روح اللهی با اعلتم خبر فوق اظهار داشت: اجرای این طرح برای خودروهای مذکور در راستای بهره‌مندی از مزایای استفاده از سوخت پاک، کاهش آلاینده های زیست محیطی و صرفه جویی در هزینه‌ها همچنان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: از مجموع خودروهای ثبت‌نام نموده در این منطقه، بیش از ۶۵۰۰ دستگاه خودروی عمومی باری و مسافری در کارگاه‌های مجاز و فعال منطقه مراحل تبدیل CNG را به انجام رسانده‌اند و بقیه خودروهای ثبت نام شده که مجاز به بهره مندی از این طرح هستند در نوبت تبدیل رایگان می‌باشند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در ادامه افزود: مالکین خودروهای عمومی باری و مسافری در آذربایجان‌شرقی که تاکنون موفق به شرکت در این طرح نشده اند می توانند جهت بهره مندی از مزایای طرح رایگان تبدیل CNG با مراجعه به سایت GCR.niopdc.ir در این طرح ثبت‌نام نموده و نسبت به دریافت نوبت تبدیل اقدام نمایند.
روح‌اللهی یادآور شد: هم اکنون ۱۴ کارگاه تبدیل CNG در استان فعال بوده و از ۳۴۴ باب جایگاه عرضه سوخت ۱۷۲ باب جایگاه CNG جهت ارائه خدمات سوخت رسانی به خودروهای CNG سوز آمادگی کامل دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.