2
عضو شورای سیاست‌گذاری خانه سرباز صلح آذربایجان:

گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات اصناف وجود ندارد

  • کد خبر : 17627
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات اصناف وجود ندارد
عضو شورای سیاست‌گذاری خانه سرباز صلح آذربایجان، گفت: گوش شنوايي براي شنيدن مشکلات اصناف وجود ندار‌د.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، جواد مغربی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه در بسیاریی از دستگاه‌ها و ادارات دولتی مرتبط با امور اصناف نه تنها اراده‌ای برای حل مسایل و مشکلات اصناف وجود ندارد بلکه گاها شاهد ایجاد موانع نیز در امورات اصناف هستیم.
وی افزود: تاثیرگذاری اتاق اصناف در تصمیمات مرتبط با اقتصاد و تجارت باید وجود داشته باشد ولی متاسفانه نه تنها اقتدار لازم را نداریم بلکه شاهد زورگویی و تضیع حق اصناف هستیم و گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات اصناف وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه اتحادیه‌های صنفی معنا و مفهوم اصلی خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که بخش اعظم اقتصاد و تجارت در دست اتحادیه‌های صنفی است ولی متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند.
عضو شورای سیاست‌گذاری خانه سرباز صلح آذربایجان اضافه کرد: روسای اتحادیه‌های صنفی منتخبان و برگزیدگان اصناف هستند و دستگاه‌های مرتبط با اصناف باید از آنها به عنوان مشاوران اقتصادی بهره ببرند و در تصمیماتی که برای اصناف گرفته می‌شوند از نکته نظرات آنها استفاده کنند.
مغربی در خاتمه سخنانش از سال ۱۳۹۹ به عنوان سال مشکلات و مسایل عدیده برای اصناف یاد کرد و گفت: سال گذشته سالی خوبی برای اصناف نبود و امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی خوب و پربرکت برای اصناف باشد و اصناف به جایگاه واقعی خود دست یابند و گام‌های اساسی برای رفع موانع تولید برداشته شود و در حد شعار نباشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.