4

سیتروئن سی۵ اکس جدید: ترکیبی از سدان، واگن و کمی هم شاسی بلند!

  • کد خبر : 17709
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
سیتروئن سی۵ اکس جدید: ترکیبی از سدان، واگن و کمی هم شاسی بلند!
فضای داخل کابین از مواد اولیه باکیفیت و فناورانه های جذاب تشکیل شده که باید به نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی تبلتی 12 اینچی و نمایشگر تمام دیجیتال باکیفیت اطلاعات کیلومتر اشاره کنیم. نمایشگر هدآپ 12 اینچی نیز به عنوان آپشن برای این محصول در نظر گرفته شده است.

سیتروئن به تازگی تصاویر مربوط به C5 X را منتشر کرده که می توان آنرا پاسخی به بازار برای رقابت با پژو ۵۰۸، دی اس۹، مرسدس ایی-کلاس، آئودی آ۶ و ب ام و سری ۵ دانست. اما نکته جالب در رابطه با محصولاتی که نام برده شد؛ ارائه آنها در یک کلاس بدنه مشخص مانند سدان و یا واگن است. در این میان سیتروئن با خودروی جدید خود سعی بر یک نوآوری داشته تا ترکیبی فعال از کلاس های مختلف بدنه را در یک محصول و یک جا ارائه دهد!

حاصل کار سی۵ اکس است که کاملا ترکیب سدان و واگن را همراه دارد و با توجه به ارتفاع از سطح زمین مقداری نیز اس یو وی به نظر می رسد!

از منظر ابعاد برابر با ۴۸۰۵ میلیمتر در طول، ۱۸۶۵ میلیمتر در عرض و ۱۴۸۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. با این ابعاد؛ سی۵ اکس از رقبای آلمانی خود که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، مقداری کوچکتر است.

فضای داخل کابین از مواد اولیه باکیفیت و فناورانه های جذاب تشکیل شده که باید به نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی تبلتی ۱۲ اینچی و نمایشگر  تمام دیجیتال باکیفیت اطلاعات کیلومتر اشاره کنیم. نمایشگر هدآپ ۱۲ اینچی نیز به عنوان آپشن برای این محصول در نظر گرفته شده است.

در بخش پیشرانه برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که جذاب ترین آن به  نمونه پلاگین هیبرید ۲۲۵ اسب بخاری با قابلیت پیمایش ۵۰ کیلومتر در حالت الکتریکی خالص(با سرعت ۱۳۵ کیلومتر برساعت) مربوط می شود.

سیستم تعلیق بروزرسانی شده که در کلاس تطبیقی ارائه می شود، نقش مهمی در بهبود کیفیت رانندگی با سی۵ اکس دارد.

این محصول در نیمه دوم سال جاری میلادی برای فروش در اروپا عرضه می شود و هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت آن در دسترس نیست.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.