8
‍ فرماندار ورزقان تاکید کرد:

ضرورت رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای شهرستان / اجرای شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب ورزقان با جلب مشارکت مس سونگون

  • کد خبر : 17713
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
ضرورت رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای شهرستان / اجرای شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب ورزقان با جلب مشارکت مس سونگون
فرماندار ورزقان گفت: برای رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای شهرستان به‌ویژه روستاهای بزرگ منطقه می‌بایست تا تکمیل پروژه آب‌رسانی 65 روستا راهکارهای کوتاه‌مدت اتخاذ و اجرایی شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدباقر خانی در بررسی مسائل و پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، خواستار اقدام جدی برای رفع مشکل کمبود آب شرب مناطق روستایی شهرستان ورزقان شد.
وی پروژه بزرگ آبرسانی به ۶۵ روستای شهرستان را بسیار مهم و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مشکل نبود و کمبود آب شرب در بسیاری در مناطق شهرستان برای همیشه رفع خواهد شد.
فرماندار ورزقان از اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه بزرگ آب‌رسانی ۶۵ روستا از محل تخفیف حقوق دولتی معدن مس سونگون موضوع تبصره ۵ ماده ۱۴ قانون معادن خبر داد و تصریح کرد: اعتبار تخصیص‌یافته از محل تخفیف سال ۹۷ بوده و برای سال‌های ۹۸ و ۹۹ نیز از همین محل برای تسریع در تکمیل پروژه مذکور اعتبار لازم تخصیص خواهد یافت.
وی اجرای شبکه، خط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر ورزقان را یک ضرورت دانست و افزود: با عنایت به اینکه مطالعات این طرح به اتمام رسیده با جلب مشارکت معدن مس سونگون این پروژه زیرساختی در شهرستان اجرایی خواهد شد.
تکمیل نواقص تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر ورزقان، انجام مطالعات فاضلاب روستای گردشگری گل آخور، اجرای شبکه آب شرب در روستاهای فاقد شبکه و احداث ساختمان اداری آب و فاضلاب ورزقان از دیگر خواسته‌های فرماندار ورزقان از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.