3

افزایش خدمات‌رسانی سازمان مدیریت پسماند به ماشین‌آلات شهرداری تبریز

  • کد خبر : 17795
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
افزایش خدمات‌رسانی سازمان مدیریت پسماند به ماشین‌آلات شهرداری تبریز
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: با آغاز به کار سامانه یکپارچه‌سازی ماشین آلات شهرداری تبریز، ساماندهی و افزایش بهره‌وری کلیه تجهیزات موجود، ارائه خدمات تعمیرگاهی و سرویس کاری به ماشین‌آلات شهرداری تبريز بهبود می‌یابد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا اصغری با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به لزوم آمادگی مداوم و مستمر کلیه ماشین آلات و خودروهای سنگین و نیمه سنگین، برنامه‌ریزی لازم جهت تکمیل قطعات و لوازم موردنیاز در انبار مرکزی سازمان و ارائه خدمات با کیفیت و متناسب به خودروها انجام پذیرفته است.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ٣۵٠٠ لیتر انواع روغن موتور، روغن فرمان و روغن ترمز همچنین تایر جهت تکمیل انبار سازمان و ارائه خدمات به ماشین آلات خریداری شده است.
اصغری در ادامه با اشاره به اهمیت رسیدگی مداوم به ماشین آلات و خودروهای سنگین و نیمه سنگین در شهرداری تصریح کرد: باتوجه به استفاده مداوم از ماشین‌آلات در ارائه خدمات به شهروندان، همچنین لزوم کاهش هزینه‌های اجرایی خدمات مختلف به واسطه بهره‌گیری از امکانات موجود، با استفاده از سامانه یکپارچه سازی ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند بیش از ١٢٠٠ خودرو و وسیله نقلیه سنگین در شهرداری تبریز در حال فعالیت است و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز درصدد رفع عیوب فنی، ثبت اطلاعات ماشین‌آلات و به روزرسانی آنها و نیز افزایش بهره‌وری و طول عمر ماشین آلات بیش از پیش خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین فروشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های مجاز توسط کارشناسان سازمان در سطح شهر مشخص شده‌اند که به ارائه خدمات به ماشین‌آلات خواهند پرداخت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.