9
فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از گروه صنعتی آریا سهند تبریز:

شعار ما می‌توانیم در گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد عملیاتی شده است

  • کد خبر : 17924
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
شعار ما می‌توانیم در گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد عملیاتی شده است
فرمانده محترم سپاه عاشورا به همراه معاون هماهنگ کننده خود از کارخانه های گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد تبریز بازدید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در آغازین روزهای سال که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است؛ سردار عابدین خرم ضمن حضور در کارخانه‌های آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر مدیریت و پرسنل این گروه‌های صنعتی در زمینه افزایش تولید، گفت: افتخار می‌کنم که یک مجموعه تولیدی تنها با اتکا بر توانمندی‌های خود و بدون وابستگی و نیاز به حمایت سایرین به این درجه از بالندگی در حوزه صنعت، تولید، فروش و بازرگانی رسیده است.
وی افزود: هم اکنون شاهد این هستیم که عرق ملی، عرق دینی و ایمان به شعار «ما می‌توانیم» در یک گروه صنعتی و واحد تولیدی عملیاتی شده است و نتیجه درخشانی را به بار آورده است.
فرمانده سپاه عاشورا اشاره کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که چاره رفع مشکلات کشور، عدم وابستگی به خارج، روی پای خود ایستادن و تکیه بر توان داخلی است؛ موضوعی که در این واحد صنعتی به خوبی قابل مشاهده است و عملیاتی شده است.
وی اظهار کرد: امروز خبرهای خوشی را از روند توسعه ای این واحدهای تولیدی و میزان بالای اشتغال آن که در آینده نزدیک افزایش چشم گیری خواهد یافت، شنیدم و همه این‌ها را توفیق الهی می‌دانم که نصیب مدیران این گروه صنعتی شده است.
سردار خرم افزود: گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد و برند این شرکت بدون شک یکی از برندهای مطرح کشور در حوزه فولاد خواهد شد و مطمئنم که سایر شرکت ها نیز از این واحد صنعتی و تولیدی به عنوان الگویی برای خود استفاده خواهند کرد.
فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: امروزه تولید رمز مبارزه با معضلات اجتماعی و فرهنگی در کشور است و افزایش تولید باعث افزایش رفاه در جامعه و افزایش اشتغال می‌شود.
سردار خرم تاکید کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است و ما نیز به عنوان سپاه و بسیج آماده هرگونه کمک و همکاری با شرکت های تولیدی و صنعتی برای محقق شدن شعار سال و تحقق منویات رهبر عزیزمان، هستیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.