5
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ارتش لباس عزت و شرف را بر تن دارد

  • کد خبر : 17918
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
ارتش لباس عزت و شرف را بر تن دارد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا و با تکیه بر آخرین تجهیزات و ادوات بروز دفاعی و نظامی محبوب مردم است و لباس عزت و شرف را بر تن دارد.

به گزارش تبریزمن، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت ۲۹ فروردین ماه و روز ارتش، در دیدار فرماندهان یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهر تبریز با اشاره به شعارهای دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: شناخت امام راحل از مردم و بصیرت مردم در زمان انقلاب باعث شد ارتش خود را فدایی ملت بداند و مردم نیز در پاسخ آنها شعار ملت فدای ارتش را در خیابان ها طنین انداز کنند.
وی با یادآوری تلاش عده ای از دشمنان و افراد ناآگاه در اوایل انقلاب در راستای حذف ارتش، گفت: برای حقانیت ارتش همین بس که نخستین شهید ترور امیر سپهبد قرنی از ارتش جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در ۲۹فروردین به مردم فرمودند که از ارتش پشتیبانی کنید و به ارتشیان هم دستور دادند که با ساز و برگ و تجهیزات کامل به خیابان ها بیایند تا قدرت خود را به نمایش بگذارید.
وی با یادآوری رشادت ها و فداکاری های ارتش در همه دوران ها، گفت: ارتش در طول دفاع مقدس به خوبی نشان داد که شایسته این حمایت های بنیانگذار کبیر انقلاب بوده است تا جایی که مقام معظم رهبری این ارتش را ارتش حزب الله و شجره طیبه نامگذاری کردند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: امروز نیز شما ارتشیان باید به خود ببالید که در ارتشی قدرتمند و تحت فرماندهی و هدایت رهبری فرزانه خدمت می کنید و در قلوب مردم جای دارید و این لباس عزت و شرف را بر تن دارید.
ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل_ امیر سرتیپ دوم میرزایی نیز در این دیدار ۲۹ فروردین ماه را “روز حیات دوباره یافتن ارتش” و سالروز اعتماد تاریخ ساز حضرت امام خمینی به این نیروی عظیم انقلابی خواند و افزود: صدور پیام تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و حمایت قاطع ایشان از ارتشیان که موجب خلع سلاح بدخواهان و شکست توطئه استکبار جهانی و مخالفان نظام در انحلال ارتش شد، همچون پیکانی زهرآگین بر قلب تمام دسیسه ها و نقشه های شوم استکبار و بدخواهان انقلاب نشست.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه سیدالشهدا در ادامه گفت: حماسه آفرینی‌های ارتش در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی در دفع شورش‌های مختلف، حضور شجاعانه آنان در حماسه هشت سال دفاع مقدس، پاسداری از مرزهای کشور، سازندگی در حوزه های دفاعی، کمک به هموطنان عزیز در بلایای طبیعی و در ماه های گذشته در مقابله با ویروس منحوس کرونا رمزنگاری از تدبیر راهبردی امام خمینی(ره) در حفظ و تقویت ارتش است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=17918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.