9
توسط سازمان مدیریت پسماندهای شهرداري تبريز صورت می‌گیرد؛

تشدید برخورد با انبارهای ضایعاتی غیر مجاز

  • کد خبر : 18029
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
تشدید برخورد با انبارهای ضایعاتی غیر مجاز
در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی و همچنین فعالیت غیر مجاز تفکیک کنندگان و فروشندگان ضایعات غیر مجاز، برخورد قانونی با آنها تشديد می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، این سازمان در پی افزایش تفکیک کنندگان و بازیافت کنندگان غیرمجاز در سطح کلانشهر تبریز و برنامه‌ریزی سازمان جهت ساماندهی کلیه فعالین حوزه بازیافت، با هرگونه فعالیت غیرمجاز در این حوزه برخورد خواهد کرد.
براساس این گزارش طی سال‌های اخیر با افزایش فشارهای اقتصادی و علاقه‌مندی برخی از افراد به تفکیک غیرمجاز پسماندهای خشک از سطح شهر و همچنین ایجاد انبارهای ضایعاتی غیرمجاز پسماندهای خشک در مناطق مسکونی و حومه کلانشهر تبریز، تهدید علیه بهداشت عمومی در سطح شهر افزایش یافته که سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد با متخلفین را در راس برنامه‌های خود قرار داده است.
این گزارش می‌افزاید: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون بیش از ۵۰ انبار ضایعاتی غیرمجاز با دستور قضایی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.
لازم به ذکر است؛ طرح ساماندهی تفکیک‌کنندگان غیرمجاز و انبارهای پسماندهای خشک کلانشهر تبریز با جدیت از سوی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در حال پیگیری است و طی سال‌های جاری اقدامات لازم جهت افزایش بهداشت، ایمنی و سالم‌سازی فعالین این حوزه اتخاذ خواهد شد

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.