3
با صدور اطلاعیه‌ای

آغاز مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی از روز شنبه ۴ اردیبهشت

  • کد خبر : 18126
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
آغاز مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی از روز شنبه ۴ اردیبهشت
مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی از روز شنبه 4 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا اداره کل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مصاحبه پذیرفته‌شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی (دستگاه انتخابی استانداری) از روز شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ طبق جدول زمان‌بندی آغاز خواهد شد.در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه‌های قبلی، به اطلاع می‌رساند زمان انجام مصاحبه پذیرفته‌شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی (دستگاه انتخابی استانداری آذربایجان شرقی) از روز شنبه ۴/۲/۱۴۰۰ در محل استانداری آغاز و جدول زمان‌بندی آن در روز چهارشنبه ۱/۲/۱۴۰۰ از طریق پرتال استانداری اعلام خواهد شد.

همچنین به آن عده از پذیرفته‌شدگان جدید این آزمون ابلاغ می‌شود در روز چهارشنبه ۱/۲/۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر نسبت به ارائه مدارک لازم به اداره کل امور اداری و مالی اقدام کنند. بدیهی است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی از ادامه فرایند استخدام خواهد بود.

ضمناً با توجه به اینکه تمامی مندرجات پرتال استانداری ملاک عمل خواهد بود، لذا از کلیه داوطلبان به منظور آگاهی از ادامه روند و اطلاعیه‌ها، حتماً به صورت مستمر به پرتال استانداری آذربایجان شرقی مراجعه کنند؛ در غیر این صورت مسئولیت عدم پیگیری بر عهده داوطلبان خواهد بود

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.