11
بالاخره رئیس شورا هم اعلام وجود کرد؛

انتقاد مجازی دبیری از عملکرد شهردار تبریز

  • کد خبر : 18379
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
انتقاد مجازی دبیری از عملکرد شهردار تبریز
همین اندک مطالبه‌گری آقای دبیری را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در مورد بقیه مشکلات شهری هم توان بازخواست و سوال از شهردار محبوب خود را داشته باشد.

تبریزمن- سرویس احتماعی: در حالی‌که این روزها کلانشهر تبریز با مشکلات عدیده در حوزه مدیریت شهری مواجه است، با این حال شاهد سکوت تلخ و عجیب رئیس شورا و نمایندگان پارلمان محلی هستیم، موضوعی که موجبات ناامیدی شدید شهروندان از کلیت شورای شهر را فراهم کرده است.
تبریز که باید با تهران، مشهد و اصفهان رقابت می‌کرد، به لطف آقایان این‌روزها فقط در پی کاستن از حواشی و مشکلات عدیده شهریست. از حواشی ریزش‌های چندباره کانال ایلی‌سو گرفته تا جانباختن پاکبانان در معابر شهری و نصب و حذف المان‌ها و این بار نیز برکناری بدون دلیل یک مدیر کاربلد.
به قول معروف آش بقدری شور شده که بالاخره بعد از مدت‌ها رئیس شورای شهر هم در جلسه مجازی لب به سخن‌گشوده و در آستانه انتخابات با انتقاد صریح از شهین‌باهر ابراز وجود کرده است.
بدنبال طومار اعتراضی هنرمندان تبریزی، شهرام دبیری در جلسه علنی امروز شورای شهر که به صورت مجازی در حال برگزاری است؛ خواستار توضیحات شهردار تبریز در رابطه با برکناری مدیرعامل سازمان سیما و منظر شده و اظهار داشته است: “آقای شهردار باید علت برکناری برزگر جلالی را از مدیرعاملی سازمان سیما، منظر و فضای سبز با وجود رضایت از عملکرد وی و اقدامات چشمگیر و ارزنده‌ای که نسبت به سال‌های قبل برای مبلمان شهری تبریز انجام شده است، برای اعضای شورا توضیح دهد”.
برای شروع، همین اندک مطالبه‌گری آقای دبیری را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم؛ رئیس شورای شهر تبریز در مورد بقیه مشکلات شهری، همچون بلاتکلیفی پروژه میدان‌آذربایجان، مشکل اتوبوس‌های شهری، انتصابات دقیقه نودی و مشکلات عدیده شهری هم توان بازخواست و سوال از شهردار محبوب خود را داشته باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.