3

اعلام برنامه های گرامیداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 18466
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
اعلام برنامه های گرامیداشت هفته کارگر در آذربایجان شرقی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر در آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

به گزارش تبریزمن، حسین فتحی اظهار داشت: همزمان با هفته کارگر که از ۵ اردیبهشت ماه آغاز  و تا ۱۱ این ماه ادامه خواهد داشت، ۱۴ویژه برنامه  در سطح استان آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد.
وی گفت: در اولین روز از هفته کارگر که با نام کارگران،تجدید میثاق با آرمانهای امام و رهبری نامگذاری گردیده، در اقدامی نمادین و به پاس قدردانی از مقام شامخ کارگران با حضور در تعدادی از واحد های تولیدی صنعتی استان به کارگران واحدهای صنعتی گل اهدا خواهد شد.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته کارگر آذربایجان شرقی با بیان اینکه روز دوم هفته کارگر به نام روز کارگران، تامین اجتماعی و تکریم باز نشستگان نامگذاری شده است افزود: همزمان با این روز نشست تخصصی با پیشکسوتان و تکریم تعدادی از بازنشستگان برگزار خواهد شد.
فتحی اظهار داشت: در سومین روز از این هفته که با نام کارگران امنیت شغلی و مهارت آموزی و ورزش و نشاط اجتماعی نامگذاری گردیده از کارگران نمونه و قاریان نمونه واحدهای صنعتی تجلیل بعمل خواهد آمد همچنین گردهمائی نقش زنان کارگر در تولید همزمان با این روز در شرکت داروسازی زهراوی تبریز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد؛ در روز چهارم هفته کارگر که بنام کارگران،فرهنگ کار و تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است دیدار کارگران با مقام معظم رهبری بصورت غیر حضوری برگزار خواهد شد همچنین دیدار با سردار فرماندهی‌اش سپاه عاشورا از مهم ترین برنامه های این روز خواهد بود.
مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری پنجمین روز از هفته کارگر بیان کرد: این روز با نام کارگران، مشارکت اجتماعی، شوراها و تشکل ها نامگذاری شده است که غبار روبی از مزار مطهر شهدا همزمان در سراسر استان و کشور بر گزار می گردد و روزجمعه ششمین روز از هفته کارگر که به نام کارگران، معنویت و عبادت نامیده شده است پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و رئیس ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت همچنین بعد از ظهر همان روز برنامه های ورزشی سلامت محور با رعایت کامل پروتکل ها برگزار و نیز  دعای فرج در واحدهای تولیدی صنعتی پخش خواهد شد.
فتحی با اعلام هفتمین روز از هفته کارگر که با نام روز جهانی کارگران مزین و نامگذاری گردیده است افزود: در این روز کمک های مومنانه در واحد های کارگری انجام و بصورت رایگان ماسک در واحد های کارگری توزیع خواهد شد.
فتحی در خاتمه از برگزاری نشست های تخصصی نمایندگان  تشکل های کارگری در  صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همزمان با این ایام خبر داد و تصریح کرد: تمامی این برنامه ها و مراسمات با همکاری اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر در استان بر گزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.