4
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

روزانه ۲۰ تا ۲۲ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌شرقی فوت می‌کنند

  • کد خبر : 18452
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
روزانه ۲۰ تا ۲۲ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌شرقی فوت می‌کنند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به آمار بالای فوتی‌های کرونا و لزوم رعایت همگانی پروتکل‌های بهداشتی، گفت: روزانه ۲۰ تا ۲۲ نفر بر اثر کرونا در استان جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، روزبه رجایی اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۵۸۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری هستند که از این تعداد ۳۱۴ مبتلا (حدود ۲۰درصد مبتلایان) در بخش ویژه بستری بوده و ۱۵۷ نفر نیز زیر دستگاه ونتیلاتور می باشند.
وی افزود: روزانه ۳۰۰ نفر بر اثر شیوع کرونا به بیمارستان های آذربایجان شرقی مراجعه می کنند که در حدود یک هفته گذشته به شرایط ثبات رسیده و افزایش نیافته است.
وی همچنین از اتمام واکسیناسیون بخش درمان و بیمارستان های آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: تقریبا تمام ۱۹هزار و ۲۵۰ کادر بیمارستانی و درمانی استان واکسینه شدند و نفرات معدود باقی مانده به عنوان آخرین فرصت امروز می توانند در واکسیناسیون شرکت کنند.
رجایی ادامه داد: واکسیناسیون بخش بهداشت نیز همزمان در حال انجام بوده و ارایه آمار دقیق این بخش مربوط به حوزه بهداشت است.
براساس این گزارش، بر اساس آخرین گزارش ها، کادر بهداشت و درمان، نظام پزشکی، سالمندان تحت پوشش بهزیستی، جانبازان بالای ۷۰ درصد، پاکبانان و کادر آرامستان ها در آذربایجان شرقی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.