9

زنجیره تولید در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی براساس مزیت محصول تکمیل شود

  • کد خبر : 18501
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
زنجیره تولید در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی براساس مزیت محصول تکمیل شود
مدیر تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: زنجیره تولید در شهرستان‌های استان بر اساس مزیت آن محصول در هر شهرستان تکمیل شود.

به گزارش آزانس خبری تبریزمن ،علی اکبر نژادرضا، روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی تعاون روستایی آذربایجان شرقی افزود: این اقدام موجب می شود تا آذربایجان شرقی به قطب مهم تولید و صدور محصولات مختلف کشاورزی در کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات هر شهرستان در تکمیل این زنجیره باید استخراج و برای از بین بردن آن راهکارهای اساسی ارایه کرد، اظهار داشت: در جلسات شورای هماهنگی نیز باید علاوه بر برنامه ریزی برای پشتیبانی از تولید باید با مانع زدایی از این بخش راه را برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده هموار ساخت.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی در سالجاری، گفت: برگزاری این جلسات راهی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده بوده و در شرایط کرونایی می توان از ظرفیت شبکه مجازی برای تشکیل جلسات و تبادل نظر اشتفاده کرد.

نژادرضا، ادامه داد: برنامه ریزی چراغ راه رسیدن به اهداف است که در اول سال باید برنامه ریزی مشارکتی درست و منطقی و سخت کوشی را برای رسیدن به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و شبکه تعاون روستایی الگوی کار استان قرار داد تا بتوان به وظیفه خود در راستای شعار سال عمل کرد.

وی با تشریح سایر برنامه های استانی و شهرستانی، از معاونان و روسای ادارات استانی خواستار برنامه ریزی و چاره جویی مشکلات مطرح شده شهرستان ها شد.

جعفر لاهوتی، معاون بازرگانی مدیریت تعاون روستایی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه بر ضرورت تشکیل روستا بازارها برای قطع کردن دست واسطه ها و جلوگیری از آشفته کردن عرضه و تقاضا از سوی آنان تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.