8
واکنش معاون اسبق ورزشی باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مورد اظهارات اخیر مدیرعامل این باشگاه در مورد استعفای خود؛

می‌خواستند تیم را به حاشیه ببرند!

  • کد خبر : 18679
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
می‌خواستند تیم را به حاشیه ببرند!
مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز اخیراً در بخشی از اظهارات خود در مورد آخرین وضعیت این تیم، به حضور کوتاه مدت "بابک آستن" به عنوان معاون ورزشی باشگاه اشاره کرد که واکنش آستن را در برداشت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حامد نجفی در بخشی از اظهارات خود در مورد حضور کوتاه بابک آستن در سمت معاونت ورزشی این باشگاه گفت: این انتخاب با درخواست هواداران منتفی شد، زیرا افرادی که در باشگاه ماشین‌سازی سِمَت می‌گیرند باید مقبول هواداران باشند.
او در مورد تغییرات احتمالی در کادر مدیریتی و فنی ماشین‌سازی افزود: فعلاً در کادر مدیریتی تغییری نخواهیم داشت، ضمن اینکه به کادر فنی هم مربی جدیدی اضافه نمی‌شود!
بابک آستن نیز درباره این ادعا گفت: افکار عمومی باید بدانند که این مطلب درست نیست، زیرا تعدادی از هواداران در این برهه حساس درخواست کردند که در باشگاه ماشین‌سازی موثر باشم و علت حضور در باشگاه، تنها برای خدمت به ماشین‌سازی بود و هیچگونه قرارداد مالی هم منعقد نکرده و نیتی هم در این خصوص نداشتم.
وی افزود: متاسفانه مدیرعامل باشگاه اشاره کرده‌اند که برکناری‌ام به خواسته هواداران تیم صورت گرفته است در حالی که بنده وقتی متوجه شدم تیم را به حاشیه می‌برند به علت علاقه وافری که به باشگاه ماشین‌سازی داشتم خودم استعفا کردم تا حاشیه‌ها جمع شود زیرا تیم در مرحله بسیار خطرناکی قرار داشت وگرنه هیچ یک از هواداران نسبت به استعفای بنده اظهارنظری نکرده‌اند!
آستن اضافه کرد: از هواداران هم می‌خواهم آگاه باشند زیرا در آن ۶ روزی که در باشگاه ماشین‌سازی به عنوان معاون ورزشی حضور داشتم خطایی از من رخ نداده و هیچ کاری هم انجام ندادم، لذا این موارد باید شفاف‌سازی شوند و از آنجایی که قصد به حاشیه بردن تیم محبوب و قدیمی ماشین‌سازی را ندارم به این مقدار بسنده می‌کنم!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.