6

بازگشت به چرخه تولید شرکت تولید ظروف تزئینی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 18698
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
بازگشت به چرخه تولید شرکت تولید ظروف تزئینی در آذربایجان شرقی
پس از مشکلات مالی و حقوقی که یک سال پیش گریبانگیر یک شرکت تولیدی شده و آن را به تعطیلی کشانده بود، با پیگیری‌های دادگستری آذربایجان شرقی این کارخانه به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش تبریزمن به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آسیا یکی از کارخانه‌های تولیدی ظروف تزئینی استان است که پس از یکسال رکود با حمایت دادگستری استان و کارگروه تسهیل و رفع موانه تولید آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشته است.

حمایت دادگستری استان  از تولید و سرمایه‌گذاری

موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه از جمله برنامه‌های تحولی قوه قضائیه، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری مشروع است گفت: اصولا بر اساس قانون کارخانه پس از ورشکستگی باید تعطیل و پلمپ شده و به چرخه مزایده وارد می‌شد.

او افزود: با توجه به اینکه تعطیلی واحد تولیدی موجب پایین آمدن ارزش کارخانه و عدم ایجاد اشتغال می‌شد، واحد مورد نظر با مدیریت دادگستری استان به یک سرمایه گذار   واگذار شد.

او ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده امروزه شاهد احیای چندین واحد تولیدی در استان هستیم که در برخی موارد حتی منجر به صادرات نیز شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی  گفت:نباید اجازه دهیم حتی یک نفر بیکار شده و واحدهای تولیدی تعطیل شوند.

فعالیت شرکت در۲ نوبت  

شیر دل مدیر عامل شرکت، با اشاره به تعطیلی های اخیر از تحول شیفت در۲ نوبت خبر داد و گفت: این شرکت در ۲ نوبت شیفت صبح وشب درحال فعالیت است وتوانسته روزی رسان چندین خانواده باشد.

ایجاداشتغالزایی برای ۷۰ نفر

او بیان کرد:در این شرکت از ۱۵۰ طرح متنوع برای تولید ظروف تزئینی استفاده می شود و برای ۷۰ نفر اشتغالزایی شده است.

اوافزود: با تولید ظروف تزئینی در این شرکت از خروج ارز از کشور جلوگیری شده و همچنین کلیه تعمیرات دستگاه‌های این شرکت نیز به دست توانای متخصصان داخلی انجام می شود.

او گفت:در صورت بهتر شدن شرایط اقتصادی ظرفیت تولید این شرکت به ۱۰۰۰ تن می رسد و می‌توان برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کرد.

بازگشت کارگران  پس از راکدی شرکت

یکی از کارگران  نیز ابراز خوشحالی کرد و گفت: بافعالیت مجدد این کارخانه ماخیلی خوشحال هستیم که دراوج بیکاری و گرانی ، مشغول فعالیت باشیم .

آبکاری ظروف دررنگهای گوناگون

مسئول تولید آبکاری شرکت گفت:این شرکت باکیفیت اروپایی راه اندازی شده و مادرحال حاضر رنگ نقره ای،مسی وطلایی و…را تولید می کنیم.

پای کرونا بر پدال بازسازی دستگاه ها

یکی از مهندسان افزود: با وجود ویروس کرونا تعمیر دستگاه ها توسط متخصصان خارجی امکان پذیرنبود ودر این شرایط باهمت متخصصان داخلی وفارغ التحصیل آستین های را بالا زدیم  و بامهارت نیروی مجرب دستگاه های نیاز به تعمیر را بازسازی کردیم.

وجودقالب های متنوع درتولیدظروف تزئینی

رجب اوغلی مدیر تولید  می‌گوید: قالب‌های ما به صورت ۱۲۰ تنی، ۲۰۰ تنی و ۴۰۰ تنی با دستگاه‌های تمام اتوماتیک در شرکت تولید می‌شوند و با تولیدات خارجی رقابت می‌کنند و حتی از آن‌ها از لحاظ کیفیت برتر هستند.

صادرات ظروف تزئینی به کشورهای همسایه

روایی مدیر فروش کارخانه گفت: به همه نقاط کشور محصولاتمان را ارسال می‌کنیم و در خارج نیز به ترکیه، عراق و کشور‌های حاشیه خلیج فارس صادرات داریم

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.