12

وبینار آموزشی«آشنایی با جرائم سایبری و رسانه‌ای»در تبریز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 18844
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
وبینار آموزشی«آشنایی با جرائم سایبری و رسانه‌ای»در تبریز برگزار می‌شود
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: وبینار ( سمینار از طریق وب ) آموزشی «آشنایی با جرائم سایبری و رسانه‌ای» ویژه فعالان خبری استان برگزار می‌شود.

مرتضی شفیعی، روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این وبینار آموزشی با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و حقوقی فعالان خبری استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا و استقبال اهالی رسانه استان از موضوع وبینار؛ عامل اصلی در برگزاری مجازی این کارگاه آموزشی است، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی فردا یکشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲ در بستر فضای مجازی به همت خانه مطبوعات استان برگزار می شود.
شفیعی خاطرنشان کرد: عموم علاقه‌مندان به ویژه فعالان فضای مجازی، خبرنگاران، مدیران روابط عمومی سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می توانند برای شرکت در این وبینار آموزشی فردا رأس ساعت ۱۲ به لینک https://meet.sahalms.com/live/fqy-vwy-wgt-sg۹ مراجعه و در دوره شرکت کنند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شرکت در این وبینار برای عموم آزاد و رایگان است، گفت: دکتر حسین موسی زاده؛ معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز و سرهنگ محسن محمودی؛ رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در این کارگاه آموزشی در مورد جرایم سایبری و رسانه ای مطالبی ارائه خواهند کرد.
شفیعی همچنین با اشاره به استقبال فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی از دوره های آموزش مجازی خانه مطبوعات استان، گفت: به زودی فراخوان دومین دوره آموزشی مجازی روزنامه‌نگاری مقدماتی منتشر می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.