13

کتاب «آذربایجانیها» به بازار آمد

  • کد خبر : 18908
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
کتاب «آذربایجانیها» به بازار آمد
«آذربایجانیها»، عنوان کتابی دربرگیرنده مجموعه بیانات و تصاویر مربوط به دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در فاصله سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۸ شمسی، به مناسبت قیام تاریخی ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ می‌باشد که به تازگی در بازار نشر عرضه شده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، گردآورنده و مدیر هنری کتاب «آذربایجانیها»، سید داود قرشی است که در ۳۰۰ صفحه گلاسه و رنگی، با شمارگان یکهزار نسخه با حمایت مالی شهرداری تبریز و توسط نشر «معبر آسمانی» به زیور طبع آراسته شده است.

عکس های دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب و بیانات نقل شده از معظم له در این کتاب، از پایگاه های اینترنتی www.khamenei.ir و www.leader.ir اقتباس شده است.

فهرست مطالب کتاب «آذربایجانیها»، شامل مواردی از قبیل پیام امام خمینی (ره) به مناسبت قیام ۲۹ بهمن تبریز، پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، تاریخچه دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، یادی از قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶ شمسی، نمونه ای از سرودهای اجرا شده در محضر رهبر معظم انقلاب و فرمایشات ایشان در نامگذاری سال های مختلف است.

در این کتاب حدود ۱۵۰ فقره عکس با کیفیت، از دیدارهای مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ شمسی در بازه زمانی اوایل دهه ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۸ به چاپ رسیده است.

دسترسی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نامگذاری سال های مختلف که در افواه عمومی به «شعار سال» موسوم شده و نیز متن کامل فرمایشات ایشان در دیدارهای مردم آذربایجان با معظم له از دیگر مزیت های کتاب «آذربایجانیها» است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.