4
نقدی بر یک اقدام پوپولیستی؛

شهین باهر؛ انسانی خوب، بازیگری ضعیف

  • کد خبر : 18951
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
شهین باهر؛ انسانی خوب، بازیگری ضعیف
چه عجب آقای باهر بعد از چهار سال، الان به فکر پوشیدن لباس کارگری و حضور در جمع کارگران شهرداری افتاده است؟

تبریزمن- سرویس اجتماعی: شهردار تبریز اخیرا در یک اقدام کاملا غافلگیرانه و خودجوش لباس کارگری بر تن کرده و بعد از کلی زحمت و تلاش با همان لباس گلی و خیس بر با کارگران عکس یادگاری انداخته است.
در این که اقدام آقای شهین باهر، امری کاملا پسندیده است که باید هر از گاهی مدیران نسبت به انجام آن مبادرت ورزند، شکی نیست. اما زمان و برهه فعلی این اقدام مردمی آقای شهردار و نحوه پوشش خبری آن، تبلیغی بودن حرکت‌شان را به اذهان متبادر می‌سازد. چرا که این اقدام آقای باهر به طور کامل از طریق تیم عکاسی و رسانه‌ای شهرداری پوشش داده شده است و اغلب رسانه‌های محلی تبریز و استان نیز بصورت رپرتاژی نسبت به انعکاس موضوع اقدام کرده‌اند. در حالی که شیوه معقول و منطقی این بود که پوشش خبری آن حداقل توسط افراد و رسانه‌های دیگر انجام می‌گرفت تا از شائبه تبلیغاتی بودن به دور بماند.
و مورد مهم دیگر اینکه، چه عجب آقای باهر الان به فکر پوشیدن لباس کارگری و حضور در جمع کارگران شهرداری افتاده است؟ ایشان در طول چهار سال گذشته کجا بودند و چرا در این مدت شاهد این قبیل حرکت‌های مردمی از سوی آقای شهردار نبودیم؟
راستی این حرکت، را کارنامه‌سازی برای ماه‌های آینده تلقی کنیم یا تحول فکری و مدیریتی آقای شهردار در روزهای پایانی دوران مسئولیت؟؟

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=18951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.