3

پاکبانان خادمین اصلی شهر و مردم هستند

  • کد خبر : 19000
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
پاکبانان خادمین اصلی شهر و مردم هستند
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: پاکبانان خادمین اصلی شهر و شهروندان بوده و بدون منت و بی‌هیچ چشم‌داشتی به صورت شبانه‌روزی در ارائه خدمات به شهروندان کوشا و فعال می‌باشند.

به گزارش آزانس خبری تبریزمن، علیرضا اصغری در مراسمی که همزمان با روز جهانی کارگر در سازمان مدیریت پسماند در جمع چند تن از پاکبانان صحبت می‌کرد با اعلام این مطلب افزود: با توجه به رسالت اصلی شهرداری‌ها در ارائه خدمات شهری و شهروندی به مردم، پاکبانان طلایه دار اصلی این خدمات بوده و به طور شبانه روز در گرما و سرما از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
وی ادامه داد: در نتیجه تلاش و کوشش شبانه روزی پاکبانان، کلانشهر تبریز طی چندین سال گذشته همواره به عنوان تمیزترین شهر ایران مطرح گردیده و وظیفه کلیه مسؤلین و مدیران حمایت از این قشر زحمتکش و قدردانی مستمر از تلاش‌های آنان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به اهمیت دوچندان کار و تلاش پاکبانان در ایام کرونایی خاطرنشان کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا طی یکسال گذشته و اعمال پروتکل‌های ویژه از سوی ستاد مبارزه با کرونا پاکبانان هیچ عقب‌نشینی از فعالیت‌های خود نداشته بلکه بیش از پیش با جان‌فکنی‌های خود در عرصه نظافت و پاکسازی کلانشهر تبریز کوشا بوده‌اند.
اصغری در پایان ضمن تقدیر از پاکبانان شهرداری تبریز بر جدیت و اهتمام ویژه سازمان مدیریت پسماند در حمایت و رفع مشکلات موجود در پیش روی فعالیت پاکبانان تاکید نموده و تصریح کرد: تامین نیازهای پاکبانان و رفع مشکلات آنان، به عنوان سرمایه‌های اصلی شهرداری تبریز همواره سرلوحه کاری این شهرداری بوده و ازین پس نیز در مسیر اعتلای این قشر زحمتکش قدم‌های محکم‌تر و جدیدتری خواهیم برداشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.