8

نهادهای دولتی باید نقش خود را برای مانع‌زدایی از تولید ایفا کنند

  • کد خبر : 19127
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
نهادهای دولتی باید نقش خود را برای مانع‌زدایی از تولید ایفا کنند
رییس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی باید نقش خود را در حمایت و مانع زدایی از تولید و سرمایه‌گذاری به‌ خوبی ایفا کنند.

موسی خلیل الهی، روز پنجشنبه در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان شرقی، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی‌ بر حمایت از تولید و مانع زدایی، افزود: با توجه‌ به تاکیدات ایشان طی سال‌های متوالی بر موضوع اقتصاد، تکلیف شرعی، اداری و قانونی همه تبعیت از این موضوع است.

وی اظهار داشت: در زمان کنونی تنها راه‌ حل اکثر مشکلات، رونق تولید و ایجاد اشتغال است و اگر در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمنان کشور و نظام، اقتصادی قدرتمندی داشته باشیم، تحریم‌ها تاثیرگذار نخواهد بود.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با تکیه بر تولید داخلی و تقویت ساختارهای اقتصادی می‌توان بسیاری از تحریم‌ها را پشت سر گذاشت و به اهداف عالی نظام دست یافت.

خلیل الهی، ادامه داد: باید کمک کرد تا با حمایت و ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، علاوه بر رفع دغدغه‌های مالی تولیدکنندگان برای رونق تولید و بهره‌مندی از سودآوری، بسترهای اشتغال‌زایی جوانان را فراهم کرد.

تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی در راستای عملیاتی کردن سیاست قوه قضاییه مبنی بر تسهیل و رفع موانع تولید، در یکی دو سال اخیر زمینه احیای بیش از ۵۰ واحد تولیدی ورشکسته و تعطیل شده و بازگشت آنها به چرخه تولید را با اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر فراهم کرده است که در بین آنها کارخانه هایی با قدمت نزدیک به ۵۰ سال فعالیت به چشم می خورد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.