5
مدير عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خبر داد:

گسترش فضای سبز مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز/ افزایش همکاری متقابل با سازمان سیما، منظر

  • کد خبر : 19168
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
گسترش فضای سبز مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز/ افزایش همکاری متقابل با سازمان سیما، منظر
مدير عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، فضای سبز مرکز دفن مهندسی و بهداشتی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز توسعه می‌یابد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا اصغری در مراسمی که با حضور نوین، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در مرکز دفن این سازمان ترتیب یافته بود با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز و جنگل کاری در این مرکز تصریح کرد: درختکاری و توسعه فضای سبز از جمله مباحث اصلی مورد اشاره در توصیه‌های دینی و منویات مقام معظم رهبری بوده که بر این اساس از سال ١٣٩١ تاکنون بیش از ٣٠ هزار اصله درخت و نهال در مرکز دفن پسماندهای کلانشهر تبریز کاشته شده شده است.
وی گفت: طی سال‌های اخیر با تلاش شبانه‌روزی همکاران این سازمان و بدون استفاده از پیمانکار، درختان کاشته شده در این مرکز دفن همواره مورد رسیدگی و مراقبت قرار گرفته که در نتیجه آن امروز شاهد سرسبزی و طراوت مرکز دفن پسماند شهرداری تبریز است.
اصغری در ادامه با اشاره به لزوم افزایش همکاری‌ها با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در توسعه جنگل‌کاری این مرکز تصریح کرد: با تغییرات صورت گرفته در راس سکان مدیریتی این سازمان، به طور حتم همکاری‌های متقابل در جهت توسعه فضای سبز مرکز دفن مهندسی و بهداشتی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز افزایش می‌یابد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در ایجاد فضای سبز و درختکاری در مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سبز و جنگل‌کاری با چنین وسعت و طراوتی در این منطقه کوهستانی، بدون استفاده از پیمانکار قابل تقدیر است.
داریوش نوین گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آمادگی لازم جهت افزایش همکاری‌های متقابل جهت توسعه جنگلکاری در مرکز دفن پسماندهای شهرداری تبریز برخوردار بوده و درصدد است تا با معرفی پیمانکار تخصصی کاشت و نگهداری؛ در مرحله اول نسبت به افزایش تعداد درختان و نهال‌های کاشته شده به ۴۰ هزار اصله در تمامی دره ها و تپه‌های مجاور سلول‌های بهداشتی دفن پسماند و مسیرهای اصلی اقدام نماید.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.