8
رئیس دادگستری شهرستان اهر:

رفع مشکل بزرگترین مجتمع تولیدی قندکشور با ورود دادگستری آذربایجان شرقی/ بسترسازی برای اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر

  • کد خبر : 19265
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
رفع مشکل بزرگترین مجتمع تولیدی قندکشور با ورود دادگستری آذربایجان شرقی/ بسترسازی برای اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر
رئیس دادگستری شهرستان اهر، گفت: بزرگترین مجتمع تولیدی قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در شهرستان اهر با حمایت دستگاه قضایی استان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری با بیان اینکه در راستای تأکیدات ویژه ریاست عالی قوه قضائیه و سیاست های تحولی قوه قضائیه  یکی از اولویت های دستگاه قضایی حمایت از تولید و سرمایه گذاری مشروع است، اظهار داشت: در این راستا با مدیریت دکتر خلیل الهی رئیس کل محترم دادگستری استان اقدامات خوبی انجام شده که یکی از این مسایل رفع مشکلات بزرگترین مجتمع تولیدی قند و تصفیه شکر بخش خصوصی کشور در شهرستان اهر است.
وی افزود: تکمیل و اجرای این کارخانه عظیم از سال ۹۷ به دلیل طرح پرونده های قضایی و حقوقی از سوی شرکت کشت وصنعت  مغان،  با مشکل مواجه شده و عملا نصب تجهیزات و ماشین آلات متوقف شده بود که با ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان و رایزنی با طرفین عملیات اجرایی این پروژه عظیم تولیدی در شهرک صنعتی اهر آغاز شد.
رئیس دادگستری شهرستان اهر ادامه داد: این مجتمع عظیم تولیدی با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰تن شکر و ۲۰۰تن قند در روز در زمینی به مساحت پنجاه هزار مترو زیربنای بیست و هشت هزار مترمربع در فاز یک شهرک صنعتی اهر در حال اجرا بوده و تاکنون برای این کارخانه چهار میلیون یورو  و دویست میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه وجود این واحد عظیم تولیدی ظرفیتی مناسب برای اشتغال جوانان منطقه به شمار می رود اضافه کرد: با رفع مشکل و تکمیل این واحد بزرگ تولیدی و آغاز به کار آن واحد تولیدی بزرگ زمینه برای اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر فراهم می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.