11

بیانیه استاد ایوب بنی‌نصرت در خصوص وقایع تلخ اخیر جامعه کشتی ایران

  • کد خبر : 19311
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
بیانیه استاد ایوب بنی‌نصرت در خصوص وقایع تلخ اخیر جامعه کشتی ایران
سرمربی سابق تیم‌ملی کشتی پهلوانی کشورمان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پرویز هادی از قهرمانان و افتخارات کشتی آذربایجان و ایران است و هیچ احدالناسی حق پایمال کردن حق قهرمان ما را ندارد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، متن بیانیه ایوب بنی‌نصرت بدین شرح است:

به نام خدا
در آستانه حضور در المپیک جهانی، که منتظر افتخارآفرینی پهلوانان ایران زمین هستیم، متاسفانه شاهد اختلافاتی در خانواده کشتی هستیم که با دخالت افراد غیرمرتبط و سیاسی، تبدیل به معضل بزرگی شده است که موجب رنجش کشتی دوستان و تشویش اذهان عمومی شده است. بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده کشتی با شناختی که از پهلوان پرویز هادی و آقای علیرضا دبیر دارم مطمئنم این مساله به صورت کاملا دوستانه و با منش پهلوانی حل خواهد شد.

اینجانب که افتخار مربیگری در کشتی پهلوانی و سهم کوچکی در کسب بازوبند پهلوانی آقای پرویز هادی داشتم وخود نیز دو سال متوالی افتخار کسب بازوبند پهلوانی را برای آذربایجان را داشته‌ام، تقاضا دارم اجازه دهند این مشکل از طریق خانواده کشتی و بزرگان و پیشکسوتان این رشته ورزشی حل شود و از جریان‌سازی و موج‌سواری عده‌ای جلوگیری شود و بی‌شک پهلوان پرویز هادی از پهلوانان و افتخارات کشتی آذربایجان و ایران می‌باشد و از آقای دبیر، رئیس محترم فدراسیون کشتی می‌خواهم در تصمیمات خود تجدید نظر کرده و اجازه ندهند حق فرزند آذربایجان پایمال شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.