8
فرماندار شهرستان خبر داد

کاهش ۳۰ درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر

  • کد خبر : 19550
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کاهش ۳۰ درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر
فرماندار اهر از کاهش ۳۰ درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان باقرالعلوم اهر خبر داد و افزود: اکنون تعداد ۱۰۲ بیمار کرونایی در بخش‌های این بیمارستان بستری هستند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ،رسول خدابخش در جلسه مقابله با کرونا در اهر، از پلمب دو واحد ورزشی در این شهرتان خبر داد و افزود: هیچ دستوری در خصوص بازگشایی مجدد سالن‌های و باشگاه‌های ورزشی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ نشده است و در صورت مشاهده بازگشایی خودسرانه این مراکز به جد برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشارع به روند نزولی و تحت کنترل وضعیت کرونایی شهرستان اهر، تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی مردم تداوم داشته باشد چرا که تنها راه مقابله با این بیماری منحوس کرونا، رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله شستشوی مستمر دست و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی هم‌چنین بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف نیز تاکید کرد و گفت: اصناف باید همچنان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند چرا که در صورت هرگونه مشاهده تخلف از سوی آن‌ها در این خصوص، واحد صنفی پلمب خواهد شد.

خدابخش گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا در شهرستان اهر تاکنون در مجموع ۷۹۰۵ نفر بیمار کرونایی به ثبت رسیده که متاسفانه از این تعداد نیز ۲۴۶ نفر فوت کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.