6

هدف زرسان کشف استعدادهای بومی است/ در لیگ دسته یک والیبال شرکت می‌کنیم

  • کد خبر : 19741
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
هدف زرسان کشف استعدادهای بومی است/ در لیگ دسته یک والیبال شرکت می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه زرسان تبریز گفت: تیم والیبال این باشگاه به‌زودی در لیگ دسته یک با مربی مطرح تبریزی فعالیتش را آغاز می‌کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، هادی پاشاچینی عصر دیروز در اولین نشست خبری باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی زرسان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این باشگاه فعالیت‌های خود را از سال جاری با هدف ورود به عرصه ورزش قهرمانی و کشف استعدادهای ورزشی تبریز و آذربایجان آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه آذربایجان استعدادهای بسیار متعددی در رشته‌های ورزشی دارد، افزود: هم اکنون در مرحله تدوین و نگارش برنامه ۵ ساله هستیم و بزودیباشگاه فعالیتش را با آکادمی فوتبال و والیبال آغاز می‌کند.
مدیرعامل باشگاه زرسان تبریز با اشاره به اینکه در حال بررسب رشته‌های رزمی، کشتی، والیبال، فوتسال، فوتبال، وزنه‌برداری و… برای تیمداری هستیم، گفت: جواز حضور در لیگ دسته یک والیبال مردان و بانوان را اخذ کرده‌ایم و با یکی از مربیان مطرح والیبال تبریزی هم به توافقات تقریبا نهایی رسیدیم.
وی با بیان اینکه در تلاشیم تیم در خور شان مردم آذربایجان در مسابقات داشته باشیم، خاطرنشان کرد: هیچ علاقه‌ای به بازیچه دیگر تیم‌های حاضر در لیگ شدن نداریم. رسالت باشگاه، کشف استعدادهای بومی است و در این راستا هم از کادرفنی و بازیکنان بومی استفاده می‌کنیم.
هادی پاشاچینی در خاتمه سخنانش با اشاره به تیمداری باشگاه زرسان در بخش بانوان خاطرنشان کرد: اهداف باشگاه زرسان بلندمدت است و تیمداری این باشگاه به بخش آقایان ختم نشده و در تیمداری بانوان نیز قطعا فعالیت خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.