8
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

عملکرد صندوق بیمه اجتماعی، امید را به جامعه روستایی و عشایری تزریق کرده است

  • کد خبر : 19896
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
عملکرد صندوق بیمه اجتماعی، امید را به جامعه روستایی و عشایری تزریق کرده است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان رضایت شهروندان، مسئولیت مهم ما را در این سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در دیدار با مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، اظهار داشت: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ماست، زیرا در کنار کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی هستیم که به طور مستقیم با جامعه هدف در ارتباط بوده و توانستند آمار رضایت قابل قبولی را کسب کنند.


وی ادامه داد: انسان با آرمان‌گرایی زنده است، زیرا اگر این آرمان‌گرایی را نداشته باشد مانند یک مرده است. تلاش، کوشش و آرزو است که به زندگی انسان امید و حیات می‌بخشد. آرمان‌گرایی در زندگی شخصی انسان به نوعی و در زندگی اجتماعی او به نوع دیگر نمایان می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد آورشد: در زندگی اجتماعی هرچه آرمان‌ها در نقاط دورتر باشد همواره انسان تلاش و کوشش بیشتری برای دستیابی به آن به خرج می‌دهد.
وی با اشاره به موفقیت‌های صندوق بیمه اجتماعی در کسب رضایتمندی جامعه هدف گفت: با وجود موفقیت‌های بسیار زیاد مدیرعامل و مجموعه صندوق بیمه اجتماعی، هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم، بنابراین باید تلاش کنیم تا به آن دست یابیم.


شریعتمداری ادامه داد: آقای شیرکانی از مدیران جوان وزارتخانه بوده و با حضور او در صندوق شاهد نشاط و سرزندگی جدید همراه با خلاقیت بوده‌ایم و امروز شاهد آثار و نتایج آن هستیم که این امر موجب خشنودی است.
وی افزود: عملکرد مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر موجب امید و اعتماد در جامعه روستایی و عشایری است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کسب رضایت در جامعه هدف شرط اصلی و مهم است، گفت: یکی از رویکردهای ما در وزارت این بود که نباید از خودمان راضی باشیم، وقتی این اعتماد و امید مسجل می‌شود که یک ارزیابی بیرونی خصوصا درجامعه‌ای که از ما خدمت می‌گیرند انجام شود.
وی ضمن قدردانی از کارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی تاکید کرد: روستائیان و عشایر منادی امید و اعتماد در ایران امروز هستند.
شریعتمداری، یکی از رویکردهای مهم در وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی در دوره مدیریت خود را انجام نظرسنجی از جامعه هدف در هر سیاست و اقدامی بیان کرد و گفت: این نظرسنجی با هدف آگاهی از میزان رضایت مردم و مخاطبین از وزارتخانه و کارگزاران ما صورت گرفت.
وی افزود: بر همین اساس یک تیم مجرب در اسفندماه سال گذشته، نظرسنجی علمی از جامعه هدف صندوق عشایر و روستائیان انجام داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.