17

زندگی شهردار گوتنبرگ و شهردارهای ایران!

  • کد خبر : 19912
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
زندگی شهردار گوتنبرگ و شهردارهای ایران!
از دوستان مسئول انتظار نداریم پس از ترک مدیریت شهرداری زباله جمع کنند ولی حداقل سر از زندان و دادگاه مفاسد اقتصادی در نیاورند، برایمان کافیست.

 

تبریزمن – مهدی حافظ‌ زاده: خانم هرمنسون شهردار پیشین گوتنبرگ حالا با وجود شهردار دومین شهر بزرگ سوئد بودن برای تامین مخارج زندگی زباله جمع می‌کند.
وی که مدتی مشاور وزیر دولت سوئد بوده می‌گوید؛ زندگی خرج دارد و مجبور است برای تامین هزینه اجاره خانه‌اش هر روز صبح لباس نارنجی بر تن کرده و زباله جمع کند.
خیلی دلم می‌خواهد زندگی شهردار گوتنبرگ را با شهردارهای کشورمان مقایسه کنم ولی هرچه زور زدم نتوانستم و شرمنده خانم هرمنسون شدم!
شرمنده از این بابت که پاکدست واقعی خود ایشان است چرا که هنوز هم که هنوز است صاحب خانه نشده و مجبور است در همان شهری که شهردارش بود زباله جمع کند.
شهردارهای کشورمان به جای حمایت از کاندیداهای شورای شهر در انتخابات خردادماه و راهیابی دوستان‌شان به شورا با هدف ماندن در قدرت، بد نیست زندگی این خانم ۵۶ ساله را مطالعه کنند. از دوستان مسئول انتظار نداریم پس از ترک مدیریت شهرداری زباله جمع کنند ولی حداقل سر از زندان و دادگاه مفاسد اقتصادی در نیاورند، برایمان کافیست.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=19912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.