5
فرماندار شهرستان خبر داد

وقوع سیل و خسارت شدید بارش باران و تگرگ در اهر

  • کد خبر : 20030
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
وقوع سیل و خسارت شدید بارش باران و تگرگ در اهر
فرماندار اهر از وقوع سیل و خسارت شدید بارش و تگرگ یکشنبه دوم خردادماه به باغات و مزارع و واحدهای مسکونی و دامی شهرستان خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا، رسول خدابخش در گفت‌وگوی خبری در تشریح جزئیات این خسارت، اظهار کرد: در اثر بارشی که حوالی ساعت چهار بعداز ظهر یکشنبه دوم خرداد رخ داده و  تبدیل به تگرگ شد و متعاقبا سیلی به جریان افتاد، شاهد بروز خساراتی در  روستاهای شهرستان بودیم.

وی افزود: در اولین دقایق وقوع این بارش‌ها، محور تردد اهر به مشکین شهر مسدود شد که با حضور به موقع عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شده و تردد نیز برقرار شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات مردمی رسیده از مناطق روستایی آسیب دیده از بارش‌ها، عوامل هلال احمر و آتش نشانی در محل‌های مورد نظر حضور یافتند و سریعا به مشکل واحدهای مسکونی و دامی که دچار آبگرفتگی شده بودند، رسیدگی کردند.

خدابخش با بیان این‌که بارش‌های سنگین روز گذشته خسارت جانی نداشت، گفت: سعی می‌کنیم تا در ابتدا اکیپ‌های خود را با امکانات دقیق به منطقه بفرستیم تا ابتدا لوازم موردنیاز منازل روستاییان تامین شود و سپس بتوانیم خسارت مربوطه را برآورد کنیم.

وی متذکر شد: پس  از برآورد خسارت، نتیجه آن‌ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

خسارت سیل و تگرگ به ۲۷ روستا اهر 

مدیر جهاد کشاورزی اهر نیز از خسارت سیل و تگرگ به ۲۷ روستای این شهرستان خبر داد.

محمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بارش شدید تگرگ و وقوع سیل در برخی نقاط شهرستان اهر متاسفانه به مزارع، باغات و احشام ۲۷ روستای این شهرستان خسارت جزئی و کلی وارد کرد.

وی افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی بلافاصله در محل های خسارت دیده حضور یافته و با بررسی دقیق و کارشناسی در عرض ۲۴ ساعت مقدار و حجم خسارت وارد شده و میزان ریالی آن برآورد و به زودی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.