12
بدنبال سنگ‌اندازی‌های مختلف؛

اپلیکیشن درشو متوقف شد

  • کد خبر : 20205
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
اپلیکیشن درشو متوقف شد
به دنبال توقف و ضبط چندین باره ضایعات خریداری شده شرکت تجارت سپیدار شایگان شایان توسط پیمانکار سازمان پسماند شهرداری تبریز، فعالیت اپلیکیشن درشو متوقف شد.

محمدحسین اصغری؛ یکی از بنیانگذاران استارت‌آپ دانش‌بنیان درشو در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری تبریزمن با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اپلیکیشن درشو فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با هدف تفکیک و جداسازی ضایعات از پسماند در دو سطح برای مشتریان و رانندگان آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه شرکت تجارت سپیدار شایان نگار عضو پارک علم و فناوری مالک اپلیکشن درشو، دارای مجوزات لازم از اینماد، مجوز کسب و کار از اتحادیه کشوری کسب و کار‌های مجازی، مرکز فناوری‌های اطلاعات و رسانه‌های دیجیتالی
و نیز جواز کسب می‌باشد، گفت:
مشتری با نصب اپلیکیشن درشو می‌تواند قیمت به روز ضایعات را مشاهده و از طریق اپلیکیشن و با وارد کردن آدرس و زمان مراجعه، درخواست فروش ضایعات خود را ارایه دهد.
مدیرعامل شرکت تجارت سپیدار شایگان شایان ادامه داد: راننده درشو در زمان تعیین شده به آدرس مذکور مراجعه و با وزن ضایعات و وارد کردن آن به فاکتور مشتری، پول ضایعات خریداری شده به کیف پول مشتری در اپلیکیشن درشو واریز می‌شود.
وی اضافه کرد: مشتریان درشو می‌توانند نسبت به انتقال مبلغ فروش ضایعات به کارت بانکی خود و یا بهره‌مندی از خدمات شارژ تلفن همراه و اینترنت تلفن همراه اقدام کنند.
اصغری افزود: همچنین مشتریان در صورت تمایل به کار خیر، براساس قراردادی که اپلیکیشن با خیریه تسکین منعقد کرده، می‌توانند مبلغ ضایعات خود را به حساب خیریه تسکین ارجاع دهند.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در ۱۸ ماه فعالیت اپلیکیشن درشو، پیمانکاران سازمان پسماند شهرداری تبریز اقدام به ضبط خودرو شرکت بدلیل حمل پسماند می‌کنند، خاطرنشان کرد: پیمانکار سازمان پسماند متاسفانه ضایعات خریداری شده را به اسم پسماند، مصادره می‌کنند و تلاش‌ها و درخواست‌های متعدد مستقیم و غیرمستقیم ما از سازمان پسماند، شورای شهر و پارک علم فناوری برای حل مشکل، راه به جایی نبرده است.
بنیانگذار استارت‌آپ دانش‌بنیان درشو با اشاره به اینکه این قبیل کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها، تیم ما را در دست‌انداز اداری متوقف نموده، گفت: باور تیم درشو علاوه بر کارآفرینی بر این است که بتواند فرهنگ تفکیک زباله از مبدا را از طریق تشویق همشهریان، جایگزین فرهنگ‌های غلط فعلی نماید.
اصغری در خاتمه سخنانش، تعداد کاربران ثبت‌نام کرده در اپلیکیشن درشو در طول ۱۸ ماه فعالیت را ۸۲۰۰ نفر و تعداد فاکتورهای ثبت شده را ۷۰۲۹ فقره اعلام کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.