16
رئیس شورای وحدت آذربایجان شرقی:

بستر فعالیت ستاد اصلاح‌طلبان حامی فسادستیزی و طرفدار رئیسی فراهم است/ لیست شورای شهر تبریز، دو روز قبل از آغاز تبلیغات نهایی می‌شود

  • کد خبر : 20336
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
بستر فعالیت ستاد اصلاح‌طلبان حامی فسادستیزی و طرفدار رئیسی فراهم است/ لیست شورای شهر تبریز، دو روز قبل از آغاز تبلیغات نهایی می‌شود
رئیس شورای وحدت آذربایجان شرقی گفت: از اصلاح‌طلبانی که برای مقابله با رانت، مقابله با فساد، مقابله با تزریق ناامیدی به میدان آمده و از گفتمان عدالت حمایت می‌کنند، در قالب ستاد اصلاح‌طلبان طرفدار آیت الله رئیسی استقبال می‌کنیم و بستر فعالیت آنها نیز فراهم است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حجت الاسلام حسین ایمانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساماندهی نیروهای جوان انقلابی در پیشرانی گام دوم انقلاب از اولین روزهای شهادت سردار سلیمانی مطرح و تقویت شد، اظهار داشت: ضرورت وحدت نیروهای انقلاب بیش از پیش احساس شد ولی مشکل در مصداق بود.
وی با بیان اینکه برخی دوستان برنامه محور و گفتمان محور بودند اما این رویکرد هنوز بالنده نشده، افزود: به همین علت تصمیم گرفتیم اجماع ما شخصیت محور باشد. برای آیت الله رئیسی تصمیم سختی بود که قوه قضائیه را بعد از ساماندهی نمودن امور رها کرده و به انتخابات روی آورند، ولی عافیت‌طلبی را رها کرده و برای رفع مشکلات مردم، حقیقتاً به میدان مین رفته و تجربه خود را به میان آورده‌اند.
رئیس شورای وحدت آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: همبستگی شورای وحدت و شورای ائتلاف برای پیشبرد و ساماندهی انتخابات آیت الله رئیسی اتفاق افتاد و ستادهای هماهنگی بدین منظور دایر شد که حدود ده هزار نفر از نیروهای ارزشی و انقلابی ساماندهی شدند.
حجت الاسلام ایمانی، با بیان اینکه تصمیم گرفتیم در ریاست جمهوری از ستاد انتخاباتی سال ۹۶ استفاده کنیم که تشکیلات آماده‌ای دارد، اضافه کرد: شورای هماهنگی شهرستانها هم بر این پایه ساماندهی شدند.
وی با استقبال از تشکیل ستادهای مردمی برای حمایت از آیت‌الله رئیسی، ابراز داشت: ما از اصلاح‌طلبانی که برای مقابله با رانت، مقابله با فساد، مقابله با تزریق ناامیدی به میدان آمده و از گفتمان عدالت حمایت می‌کنند، در قالب ستاد اصلاح‌طلبان طرفدار آیت الله رئیسی استقبال می‌کنیم و بستر فعالیت آنها نیز فراهم است.
رئیس کمیته انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه به دنبال مذاکره عزتمندانه مطابق با مصالح ملی با دنیا هستیم، ابراز داشت: معتقدیم باید مذاکره از موضع عزت باشد و بر تقویت مقاومت در این حوزه تاکید داریم.
وی با اشاره به اینکه براساس قانون، با نصف بعلاوه یک شرکت کنندگان در انتخابات، رئیس جمهور انتخاب خواهد شد، ادامه داد: اگر کسی رأی نمی‌دهد، این یعنی دیگران به جای ما تصمیم بگیرند لذا ما از همه آنهایی که گله مند بوده، از رکود، بیکاری و… گله‌مند هستند می‌خواهیم به میدان آمده و برنامه موفق در این راستا را انتخاب کنند.
حجت الاسلام ایمانی در ادامه، در مورد لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر هم توضیح داد و گفت: ما در این دوره کاندیداها را براساس تخصص، ارزیابی و بررسی می‌کنیم، مقبولیت، توانایی و تخصص، توان مدیریت، احتمال رأی آوری و… مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس کمیته انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه در شورای ائتلاف افراد حقیقی و حقوقی داریم، ابراز داشت: بر مبنای آرای اکثریت، ۳۴ نفر به مرحله نهایی بررسی کاندیداها رسیدند، از رأی نیاوردن عده‌ای متاسفیم اما این فرایند براساس قواعد دموکراسی بود و ممکن است تعدادی از کاندیداهای موردنظر من یا سایرین رأی نیاورده باشند ولی با مردم سالاری، باید نتیجه را بپذیرم.
وی با اشاره به اینکه لیست شورای شهر تبریز تا دو سه روز قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی به ۱۳ نفر رسیده و نهایی خواهد شد، ادامه داد: از همه لیست‌هایی که وجود دارد، دعوت می‌کنیم که این گفتمان را تقویت کنند. ممکن است چند نفر بر پایه گفتمان، افراد مشترک داشته باشیم لذا تلاش ما باید انتخاب افرادی توانمند در قالب گفتمات عدالت و کارآمدی باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.