18
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی:

از ستادهای خارج از شورای ائتلاف حمایت می‌کنیم/ رقیب آیت الله رئیسی رکود و فساد است

  • کد خبر : 20344
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
از ستادهای خارج از شورای ائتلاف حمایت می‌کنیم/ رقیب آیت الله رئیسی رکود و فساد است
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی گفت: در کنار کسانی هستیم که دوست ندارند با عنوان شورای ائتلاف به تبلیغات آیت الله رئیسی بپردازد، پوسترهای تبلیغاتی، بنرها و... را قطعاً جهت هدفی واحد کمک خواهیم کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از تسنیم، محمدیوسف شاکری در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان، اظهار داشت: فکر کار تشکیلاتی از اقدامات ارزشمند است که می‌تواند به هم افزایی و ثمربخش‌تر بودن نتایج کارها بیانجامد.
وی با بیان اینکه در کشور کارهای تیمی برای ساماندهی امور اندیشیده شده تا برای اعتمادزایی و رفع مشکلات ذهنی مردم اقدام موثری صورت گیرد، ادامه داد: اعضای شورای ائتلاف، نزدیک به دو سال است قبل از انتخابات مجلس یازدهم با ترکیب احزاب انقلاب و منویات رهبری در ایجاد بستر حکومت صالحان در کنار هم ایستاده‌اند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه کارهای خوبی در شورای ائتلاف رخ داد و با کار جمعی و حرکت معیاردار در انتخابات مجلس یازدهم نتیجه گرفتیم، ابراز داشت: براساس معیارهای انقلابی و کارآمدی در کمیته‌های کارشناسی تصمیم‌سازی رسیدیم و این تصمیم را به مردم رساندیم.
وی تصریح کرد: اراده مردمی را با تشکیل مجامع و نظرخواهی و رأی‌گیری به شورای ائتلاف رساندیم و در نهایت، لیست نهایی را منتشر کردیم که در انتخابات مجلس حاصل آن را دیدیم که از ۱۸ کرسی ۱۲ کرسی از لیست شورای ائتلاف وارد مجلس شده و بقیه مستقل وارد شدند.
شاکری، استفاده از افراد با‌تجربه و میدان دادن به جوانان را دو رویکرد مهم برای انتخاب افراد برای لیست شورا عنوان کرد و گفت: آقای متفکرآزاد یکی از افراد موفق در بین جوانان بود که در انتخابات مجلس یازدهم، در لیست شورای ائتلاف با تلاش‌های خودش به عنوان نماینده تبریز انتخاب شده و اکنون در دو سال اول حضورش در مجلس، عضو هیئت رئیسه شده است.
وی با بیان اینکه مجلس به دنبال تغییر ریل و رفع مشکلات مردم است، افزود: براساس بیانات مقام معظم رهبری و تأیید ایشان، اقدامات مجلس انقلابی بارقه امید را در بین مردم ایجاد کرده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه موفقیت این مجلس زمینه حضور دولت جوان را فراهم می‌کند، ابراز داشت: دولت جوان و حزب اللهی می‌تواند راهکار حل مشکلات کشور باشد.
وی اقدامات شورای ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را یادآور شد و ادامه داد: با شورای وحدت با هم به اجماع بر روی فرد صالح و به یک فرد رسیدیم. با حجت شرعی و عقلی به آیت‌الله رئیسی رسیدیم که مطالبه مردم بوده و از تمام ظرفیت‌های مردم و نه فقط از احزاب استفاده خواهیم کرد.
شاکری عنوان کرد: ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در بخش‌های اقشار، مدیران، دانشجویان، دانشگاهیان، سلامت، بانوان، هیئات، مبلغان و روحانیون راه‌اندازی شد و ستاد اصلی نیز وظیفه ساماندهی را عهده‌دار است. در ۱۲ شهر استان و شهرستان‌های تابعه شورای هماهنگی هم تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه هر کس دلش برای مردم می‌سوزد و به دنبال ادای دین به کشور است، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را در اولویت قرار دهد، افزود: از گروه‌هایی که تفکرات ضدفساد و ضد رکود و… دارند نیز استقبال می‌کنیم تا از گفتمان سید محرومان حمایت نماید و حضور حداکثری را تقویت کند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان، عدم تخریب کاندیداهای دیگر را رویکرد ستاد آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: ما بر روی معرفی گفتمان تاکید داریم و تلاش ما مشارکت حداکثری است چراکه معتقدیم رئیس جمهوری باید با رأی بالا و جامعیت بیشتر انتخاب شود.
وی ادامه داد: تلاش ما این است که براساس فرآیندها و اهداف، آرمان‌ها را پیگیری کنیم و انحراف از این مسیر به حداقل برسانیم. تا لحظه آخر در کنار مردم برای مشارکت حداکثری تلاش می‌کنیم و در مرحله بعدی انتخاب اصلح را به مردم معرفی کنیم.
شاکری با تاکید بر این که هر کسی می‌تواند مکانی برای ایجاد ستاد آیت الله رئیسی ترتیب دهد، گفت: ما در کنار کسانی هستیم که شاید دوست نداشته باشند با عنوان شورای ائتلاف به تبلیغات آیت الله رئیسی بپردازد، پوسترهای تبلیغاتی، بنرها و… را قطعاً جهت هدفی واحد کمک خواهیم کرد.
وی رقیب آیت الله رئیسی را رکود، فساد، عدم عزتمندی در روابط خارجه و… خواند و اذعان داشت: ایشان استقلال فکری دارند، کما اینکه ستادی با عنوان “اصلاح طلبان حامی آیت الله رئیسی” تشکیل شده است. مهم برای ایشان تخصص در کنار انقلابی بودن است نه وابستگی به احزاب.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی افزود: بنده مستقیماً مسئولیت هماهنگی همه ستادهای تبلیغاتی ایشان را عهده‌دار هستم و این گونه نیست که کسی با عنوان “رئیس ستاد انتخاباتی”، چه در تبریز و چه دیگر شهرستان‌ها انتخاب شده باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.