6

۲۲ هزار نفر از بیمه‌شدگان صندوق روستاییان آذربایجان‌شرقی، مستمری دریافت می‌کنند

  • کد خبر : 20487
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
۲۲ هزار نفر از بیمه‌شدگان صندوق روستاییان آذربایجان‌شرقی، مستمری دریافت می‌کنند
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون برای 21951 نفر از خانوارهای بیمه‌شده استان، مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت پرداخت می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد نظری در دیدار با حجت‌الاسلام جلیلی؛ امام جمعه شهر سردرود گزارشی از عملکرد صندوق بیمه اجتماعی استان در حوزه‌های خدمت‌رسانی به جامعه هدف و مشمولین آن ارائه کرد.
وی از صدور ۲۱۹۵۱ حکم مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت برای خانوارهای بیمه شده در سطح استان خبر داد و افزود: ۲۲۷ هزار نفر از واجدین شرایط عضویت در صندوق از میان روستائیان، عشایر، قالیبافان، ساکنین شهرهای زیر ۲۰هزار نفر جمیعت استان تاکنون تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته‌اند.
نظری ادامه داد: به محض نام‌نویسی زنان و مردان ۱۸ تا ۵۰ سال در این صندوق و پرداخت ۵ درصد از طرف بیمه‌شده، دو برابر این مبلغ در قالب یارانه غیرنقدی بعنوان سهم مشارکت ۱۰ درصدی دولت تخصیص می‌یابد.
حجت الاسلام دکتر جلیلی نیز در این دیدار با استقبال از خدمات صندوق در ایجاد امید به آینده برای نیروهای مولد و اقشار تلاشگر، بر اطلاع‌رسانی و برجسته‌سازی برنامه‌های صندوق بیمه اجتماعی در میان قالیبافان و باغداران شهر سردرود از طریق ابزار رسانه ای و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شرایط کرونا تأکید و بر آمادگی برای ترغیب همشهریان و مشمولین منطقه سردرود تصریح کرد.
در پایان این دیدار که مدیر کارگزاری ۵۱۱۳۸ و کارشناسان مربوطه نیز حضور داشتند، حکم مستمری بازماندگان یکی از بیمه‌شدگان متوفی ساکن شهر سردرود توسط امام جمعه سردرود اعطا و از خانواده متوفی دلجویی به عمل آمد.
همچنین لوح تقدیر از کارگزاری فعال سردرود نیز به جهت عملکرد مطلوب در سال گذشته، به آقای امیر قابل‌نژاد اعطا شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.